Podľa SOI vám lyžiarske stredisko vrátiť peniaze môže, ale nemusí.
V Jasnej dnes odstavili lanovky už pred 14.00 hodinou a ľuďom odmietli vrátiť peniaze za skipasy, napísalo nám dnes na adresu [email protected] viacero rozhorčených lyžiarov.
Dôvodom odstavenia lanoviek bolo zhoršenie počasia.
Už pred pár dňami sme v Televíznych novinách priniesli reportáž o tomto probléme.
Danuša Krkošová, hovorkyňa Slovenskej obchodnej inšpekcie nám vtedy povedala toto: „Povinnosť vrátiť peniaze neustanovuje žiaden právny predpis.“
Podľa Slovenskej obchodnej inšpekcie vám teda lyžiarske stredisko peniaze vrátiť môže, no nemusí.“
Manažérka lyžiarskych stredísk v Tatrách Zuzana Fabianová tvrdí, že náhradu riešia formou skipasu - buď jednodňového alebo štvorhodinového.“
Každú reklamáciu ale posudzujú individuálne.
Či má lyžiar nárok na náhradu, závisí od toho, koľko vlekov a lanoviek bolo v tom ktorom stredisku v prevádzke.
Nezabudnite si však so sebou vziať pokladničný doklad. Bez neho vám reklamáciu neuznajú.
Každé stredisko má ale svoje podmienky a je dobré si ich prečítať ešte pred tým, než vkročíte na svah.
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo