Teleráno tradične dominovalo vo svojom vysielacom čase, popri ňom bodovali aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny a Prvé Športové noviny či obľúbený magazín Reflex.
V utorok 2. decembra 2025 potvrdili Televízne noviny svoju mimoriadne silnú pozíciu. Na obrazovkách televízie Markíza si ich v univerzálnej cieľovej skupine 12+ zaplo takmer 800-tisíc divákov (AvRch), pričom v oboch hlavných cieľových skupinách boli jednoznačne najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou na slovenskom televíznom trhu. V komerčnej cieľovej skupine 14-56 sa zároveň stali celkovo divácky najúspešnejším spravodajským programom dňa.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 dosiahlo včerajšie vydanie Televíznych novín výborný rating 7,6 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 30,4 %. Konkurenčné Noviny TV JOJ zaznamenali v rovnakej cieľovej skupine takmer dvojnásobne nižší podiel na trhu 15,7 % a na stanici JOJ 24 reláciu sledovalo len 1,0 % divákov. Verejnoprávne Správy na Jednotke si zvolilo 9,1 % z divákov pri obrazovkách a vo vysielaní televízie :24 si pripísali trhový podiel iba 0,7 %. Hlavné správy na spravodajskom kanáli TA3 uprednostnili 2,0 % divákov pri obrazovkách.
Sumár spravodajských aktualít z domova i zo sveta si na obrazovkách TV Markíza zaplo dokonca až 790-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu v rámci všetkých utorkových programov. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 472-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v aktuálnej jesennej televíznej sezóne ide o piaty najlepší výsledok. V tejto širšej cieľovej skupine sa Televízne noviny taktiež stali divácky najúspešnejšou hlavnou spravodajskou reláciou na trhu, a to aj v prípade porovnania s kumulovaným výkonom konkurencie.
Druhým najsledovanejším spravodajským programom utorka sa stala relácia Počasie, ktorá zaznamenala skvelý rating 7,4 % a trhový podiel 29,4 % v cieľovej skupine 14-56. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze až 474-tisíc divákov. Do trojice najsledovanejších spravodajských programov včerajšieho dňa sa zaradili aj nasledujúce Športové noviny (rating 6,6 % / share 26,5 % v CS 14-56).
Markíza v utorok potvrdila svoju dominanciu nielen v hlavnom vysielacom čase, ale počas celého dňa. Dlhoročne najúspešnejšia ranná šou Teleráno si v komerčnej cieľovej skupine 14-56 pripísala víťazný rating 1,6 % a podiel na trhu 30,6 %. Tradične si tak bez najmenších problémov poradila s konkurenčnými Rannými Novinami (share 13,8 % v CS 14-56).
Silnými jednotkami na trhu boli aj popoludňajšie spravodajské relácie Prvé Televízne noviny (rating 3,8 % / share 22,5 %) a Prvé Športové noviny (rating 3,9 % / share 22,0 %), ktoré v rebríčku sledovanosti v rámci cieľovej skupiny 14-56 predstihli dokonca aj všetky večerné prime-time programy konkurencie so začiatkom po 20:30 hod.
Jasné víťazstvo vo svojom vysielacom čase dosiahol tiež nasledujúci obľúbený magazín Reflex, ktorý zaznamenal rating 3,6 % a trhový podiel 19,8 %.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo