Večerný spravodajský sumár TV Markíza uplynulý mesiac celkovo zasiahol až 2 408 000 divákov (Cov000) univerzálneho publika, čím prekonal dokonca aj kumulatívny výkon konkurenčnej relácie Noviny TV JOJ.
Televízne noviny aj v novembri 2025 potvrdili stabilnú pozíciu najsledovanejšej hlavnej spravodajskej relácie na Slovensku. Hlavné večerné spravodajstvo televízie Markíza o 19:00 hod. zasiahlo kumulatívne vyše 2,4 milióna divákov vo veku nad 12 rokov a v komerčnej cieľovej skupine 14-56 dosiahlo so započítaním trojdňovej odloženej sledovanosti priemerný rating 6,8 % a trhový podiel 25,4 %.
Oproti októbru si Televízne noviny polepšili o 0,5 percentuálneho bodu v ratingu a o 0,6 percentuálneho bodu v trhovom podiele. Zároveň medziročne vzrástol ich trhový podiel o 0,8 percentuálneho bodu, čo jasne potvrdzuje ich stabilný rast a neotrasiteľnú pozíciu spravodajskej jednotky na trhu.
Najsledovanejšie novembrové vydanie Televíznych novín zaznamenalo v pondelok 17. novembra 2025 vynikajúci rating 8,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,3 %. Najvyšší podiel na trhu v rámci uplynulého mesiaca si pripísali Televízne noviny v utorok 11. novembra 2025 so skvelou hodnotou 30,0 %.
Rekordný dosah až na 890-tisíc divákov (AvRch v CS 12+) malo vydanie Televíznych novín odvysielané v pondelok 17. novembra 2025. Celkovo najviac divákov – až 524-tisíc – si hlavnú spravodajskú reláciu Markízy pozrelo taktiež v tento sviatočný večer.
V novembri si Televízne noviny každý večer v priemere zapínalo až 732-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom celú reláciu sledovalo priemerne 433-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Medziročne si tak pripísali na konto ďalších 6-tisíc divákov. Uplynulý mesiac celkovo zasiahli až 2 408 000 divákov (Cov000) univerzálneho publika, čím prekonali dokonca aj kumulatívny výkon konkurenčnej relácie Noviny TV JOJ.
November jasne potvrdil, že Televízne noviny sú pre divákov prvou voľbou pri sledovaní spravodajstva. V priebehu mesiaca si pripísali 27 víťazných dní z 30 a s výrazným odstupom dominovali nad všetkými konkurenčnými programami na trhu.
Pre porovnanie, druhé v poradí Noviny TV JOJ dosiahli v cieľovej skupine 14-56 priemerný novembrový podiel na trhu 18,0 % a len tri dni v mesiaci sa im podarilo získať prvenstvo. Správy na verejnoprávnej Jednotke zaznamenali priemerný trhový podiel 8,7 %, Hlavné správy na TA3 1,8 %, Noviny TV JOJ na stanici JOJ 24 1,5 % a Správy na kanáli :24 iba 1,0 %.
Televízne noviny potvrdzujú, že dôveryhodné, vecné a obsahovo pestré spravodajstvo má na slovenskom trhu stabilné miesto. Ich dlhodobý úspech stojí na profesionálnom tíme reportérov, editorov a moderátorov, ktorí prinášajú overené fakty, jasný kontext a aktuálne dianie z domova aj zo sveta.
Markíza tak ponúka spravodajstvo, ktoré nielen dosahuje najvyššiu sledovanosť, ale zároveň poskytuje divákom prehľadné a spoľahlivé informácie, potrebné pre orientáciu v kľúčových spoločenských a politických témach. Televízne noviny sú dôkazom, že kvalitne spracované informácie si u divákov dlhodobo udržiavajú dôveru a silnú pozíciu naprieč generáciami.
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo