Dôležitosť televízie a TV reklamy v čase krízy.
Spolu s koronakrízou prišli tvrdé opatrenia, ktoré u nás platia od polovice marca. Na Slovensku sa od 12.marca eviduje postupný nárast sledovanosti televízie, ktorý korešponduje s pribúdajúcimi prijímanými opatreniami. Marec 2020 bol na Slovensku mesiacom s najvyššou sledovanosťou v histórii merania televízie od roku 2004. Predstihol aj tradične najsilnejší december.
Sledovanosť na Slovensku narastala priebežne s prijímanými opatreniami. Najväčší rozdiel oproti roku 2019 dosiahla medzi 16. a 29. marcom, keď Slováci sledovali TV viac ako 5 hodín denne. Obzvlášť výrazne narástla sledovanosť u detí – v druhej polovici marca počas dňa až na dvojnásobok úrovne z roku 2019.
PRÁVE TERAZ JE TELEVÍZIA NAJSLEDOVANEJŠÍM MÉDIOM: Sledovanie televízie rastie a televízia má špeciálne informačné a zábavné funkcie.
POČAS KRÍZY JE REKLAMA NEPOSTRÁDATEĽNÁ: Značky, ktoré inzerujú v čase krízy, posilňujú svoje brandy a zabezpečujú tak krátkodobé a dlhodobé trhové podiely a predaj. Značky, ktoré neinzerujú, sú vystavené riziku poškodenia po kríze.
NAJVYŠŠÍ REKLAMNÝ ZÁSAH SA VOLÁ TELEVÍZIA: TV má najvyššie pokrytie. TV spoty majú najvyšší zásah.
Reklama v televízii v čase krízy ponúka jedinečné príležitosti na komunikáciu značky. Každý, kto pozastaví reklamu, riskuje.
Zásah televízie výrazne rastie
Výrazný nárast sledovanosti zaznamenávajú najmä mladšie cieľové skupiny.
Dôveryhodné spravodajstvo
Pretrváva zvýšený divácky záujem
o aktuálne informácie v čase pandémie
nového koronavírusu. Suverénne
najsledovanejšími programami
týchto dní v rámci ponuky všetkých
slovenských staníc sú večerné Televízne
noviny.
Podľa štúdie prieskumnej agentúry 2muse, Televízne noviny výrazne zvýšili svoju atraktivitu a sú vnímané ako zdroj vysoko kvalitných, serióznych a objektívnych informácií.
Televízia Markíza venuje koronavírusu od začiatku mimoriadnu pozornosť a pravidelne prináša divákom najnovšie informácie. Mimoriadne správy o opatreniach v súvislosti s týmto vírusom si 12.3.2020 pozrelo viac ako 750 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Ďalšie mimoriadne relácie Koronavírus: Mimoriadna relácia sleduje pravidelne viac ako 450 tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo