Vieme, ako sa tam pleseň dostala.
Väčšina obchodných reťazcov sa prezentuje kvalitným a čerstvým tovarom, niekedy sa však stane, že miesto čerstvosti a chuti vám pri pohľade na produkt príde zle. Rovnako ako našej čitateľke Martine z Púchova. Paštéta, ktorú si zakúpila nepôsobila najlákavejšie.
Zdroj:
Martina z Púchova
„Kupovala som ju v Kauflande Púchov dňa 4.3.2014. Po otvorení som ňou chcela natrieť rožteky deťom, ale zdvihlo mi žalúdok a bolo po raňajkách. Spotreba je do roku 2016," povedala nám čitateľka Martina.
Následne sme kontaktovali distribútora, ktorý nám poskytol vyjadrenie a objasnenie, čo sa v tomto prípade mohlo stať. „Po konzultácii s výrobcom sme dospeli k záveru, že s najväčšou pravdepodobnosťou došlo k vniknutiu vzduchu do obalu."
Zdroj:
Martina z Púchova
„Niektoré druhy skrytých závad nie sme schopní zachytiť ani pri našej vstupnej kontrole kvality, ktorú vykonávame nad rámec zákona, prosíme v tomto zákazníčku o porozumenie. Jedná sa o renomovaného výrobcu potravín a doteraz sme pri tomto výrobku nezaznamenali žiadne závady," povedal pre tvnoviny.sk Martin Gärtner, vedúci oblasti reklamy.
„Sme však ako predajca konečnému spotrebiteľovi za tento tovar zodpovední a nákupnú cenu tovaru jej samozrejme vrátime na informačnom pulte v ktoromkoľvek Kauflande na Slovensku aj bez pokladničného bloku. Zákazníčke sa opakovane úprimne ospravedlňujeme," dodal.
BRATISLAVA/Andrea Leitmannova
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo