Poruší tak svoju 130-ročnú tradíciu.
Jeden z najznámejších nápojov na svete bude mať svoju „príbuznú" s malým rozdielom. Americká spoločnosť experimentuje s limonádou s nízkym obsahom alkoholu.
Na Slovensku, ani nikde v Európe, ju zatiaľ nekúpite. Bude určená pre japonský trh, uvádza britský portál Daily Telegraph.
Nový produkt bude obsahovať japonskú pálenku šóčú a ochutenú perlivú vodu.
„Je to nápoj v plechovke a obsahuje alkohol. Doteraz sme v kategórii nápojov s nízkym obsahom alkoholu neexperimentovali, toto je však príklad toho, ako pokračujeme v skúmaní príležitostí mimo naše kľúčové aktivity," uviedol prezident japonskej súčasti Coca-Coly Jorge Garduňo.
Príprava nového nápoja je unikátnym krokom v histórii podniku. Vstup Coca-Coly do oblasti alkoholických nápojov sa pravdepodobne obmedzí len na Japonsko.
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo