Televízne noviny víťazom pondelka s novým rekordom

Televízne noviny víťazom pondelka s novým rekordom
Zdroj: TV Markíza

Sľub a Vina suverénne najsledovanejšie seriály na trhu, Televízne noviny sa stali víťazom pondelka s novým rekordom. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa divácky najúspešnejším pondelkovým programom stalo Počasie. Zabodovalo aj dlhoročne úspešné Teleráno, obľúbený seriál Monk či popoludňajšie Prvé Televízne noviny.

Televízia Markíza jednoznačne kraľovala televíznemu trhu aj v pondelok 3. marca 2025. Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 stala večerná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si dokonca pripísala na konto tohtoročný podielový rekord. Podvečerný Sľub opäť potvrdil svoj status čoraz obľúbenejšieho diváckeho megahitu, keď dosiahol jeden zo svojich najlepších výkonov a obsadil fantastické druhé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti. Zahanbiť sa však nenechal ani nový kriminálno-dramatický seriál Vina, ktorému patrilo jasné víťazstvo v čase po 20:30 hod.

Hlavná spravodajská relácia Televízne noviny v pondelok večer suverénne zvíťazila so skvelým ratingom 9,4 % a zatiaľ najvyšším tohtoročným trhovým podielom 33,5 % v komerčnej cieľovej skupine 14-56. Konkurenčné relácie Krimi (share 16,2 %) a Noviny TV Joj (share 15,2 %) v rovnakej cieľovej skupine značne zaostali, pričom Správy na verejnoprávnej Jednotke zaznamenali podiel na trhu iba 9,7 %.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa zo všetkých regiónov Slovenska, ako aj z celého sveta, si na úvod tohto týždňa zaplo až 841-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť vynikajúcich 526-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto širšej cieľovej skupine išlo o druhý najsledovanejší pondelkový program.

Druhým divácky najúspešnejším programom sa v pondelok v cieľovej skupine 14-56 stal podvečerný seriálový hit Sľub. Na konto si pripísal jeden z najvyšších ratingov 9,1 % a tretí najlepší trhový podiel 35,6 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj výrazne zaostala, keď získala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel iba 16,4 %. Sľub zároveň porazil aj všetky konkurenčné prime-time programy vrátane večerného seriálu Ranč.

Čoraz obľúbenejší seriál zo zlomového obdobia 80. rokov si včera zaplo až 637-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si ho vychutnalo skvelých 508-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je zatiaľ štvrtý najvyšší počet. Sľub tiež zároveň siedmy raz pokoril magickú hranicu pol milióna divákov v univerzálnej cieľovej skupine.

Tretím najsledovanejším pondelkovým programom sa stala relácia Počasie, ktorá v cieľovej skupine 14-56 dosiahla výborný rating 8,8 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,2 %. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze až 535-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v tejto širšej cieľovej skupine sa Počasie stalo dokonca divácky absolútne najúspešnejším programom včerajšieho dňa.

V čase po 20:30 hod. sa suverénne prvou diváckou voľbou stala druhá epizóda nového kriminálno-dramatického seriu Vina. V pondelkovom rebríčku sledovanosti jej patrilo štvrté miesto, keď zaznamenala výborný rating 7,5 % a trhový podiel 25,1 % v cieľovej skupine 14-56. Konkurenčný seriál Ranč na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 16,5 %, kým film Pod krásnou hviezdou na Jednotke zaznamenal ešte nižších 9,4 %.

Doslova herecký koncert najžiarivejších hviezd ako Tomáš Maštalír, Gabriela Marcinková, Nela Pocisková či Ján Dobrík si v čase vysielania Viny zaplo až 575-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom celkovo atraktívna seriálová novinka pritiahla k obrazovkám 437-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,6 % / share 29,2 % v CS 14-56) aj s nasledujúcou Zámenou manželiek (rating 2,2 % / share 32,4 % v CS 14-56), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 10,2 % v CS 14-56) a Bez servítky (share 9,9 % v CS 14-56) na TV Joj. Rodinný seriál Sľub (rating 2,2 % / share 32,4 % v CS 14-56) výrazne zabodoval aj vo svojej predpoludňajšej repríze.

Markíza doslova rozdrvila konkurenciu aj popoludní, výrazne zabodovali obľúbený detektívny seriál Monk (rating 2,5 % / share 28,8 % a rating 2,6 % / share 28,3 % v CS 14-56) či Prvé Televízne noviny (rating 4,5 % / share 25,5 % v CS 14-56).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 silným trhovým lídrom s doposiaľ tretím najvyšším tohtoročným podielom na trhu celodenne (share 37,6 %) a s výrazným odstupom od konkurencie aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,6 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu taktiež s tretím najlepším tohtoročným celodenným výkonom (share 25,4 %) a s náskokom rovných 10 percentuálnych bodov od konkurencie v prime-time 19:00-23:00 (share 25,1 %)

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Novinky redakcie

Dôležité udalosti