Seriálový megahit Sľub opäť absolútne najsledovanejší, konkurencii nedali šancu ani Televízne noviny

Jaroslav Zápala a Marianna Ďurianová v relácii Televízne noviny
Jaroslav Zápala a Marianna Ďurianová v relácii Televízne noviny Zdroj: TV Markíza

Večerné Televízne noviny si na úvod týždňa zaplo dokonca až 810-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), Prvé Televízne noviny zaznamenali tohtoročný podielový rekord.

Televízia Markíza jednoznačne kraľovala televíznemu trhu aj v pondelok 24. marca 2025. Podvečerný Sľub opäť potvrdil svoj status čoraz obľúbenejšieho diváckeho megahitu, keď sa v oboch relevantných cieľových skupinách stal absolútne najsledovanejším programom na celom trhu. Vynikajúce druhé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti obsadila taktiež v oboch relevantných cieľových skupinách spravodajská relácia Televízne noviny. Zahanbiť sa však nenechal ani strhujúci kriminálno-dramatický seriál Vina, ktorému patrilo jasné víťazstvo v čase po 20:30.

Celkovo najúspešnejším programom sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový megahit Sľub. Na konto si pripísal vynikajúci rating 9,0 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 36,1 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj dramaticky zaostala, keď získala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel iba 12,2 %. Sľub zároveň porazil aj všetky konkurenčné prime-time programy vrátane večerného seriálu Ranč.

Dušan Cinkota, Gabriela Dzúriková a Anikó Vargová v seriáli Sľub
Dušan Cinkota, Gabriela Dzúriková a Anikó Vargová v seriáli Sľub Zdroj: TV Markíza

Nový televízny fenomén obzvlášť zaujal cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Sľubu zabezpečili podiel na trhu až 51,9 %.

Čoraz obľúbenejší seriál zo zlomového obdobia 80. rokov si včera zaplo až 651-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si ho vychutnalo skvelých 529-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je historicky štvrtý najlepší výsledok.

Hlavná spravodajská relácia Televízne noviny obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách fantastické druhé miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti, keď suverénne zvíťazila so skvelým ratingom 8,4 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 29,3 %. Konkurenčné relácie Krimi (share 13,6 %) a Noviny TV Joj (share 11,9 %) v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa zo všetkých regiónov Slovenska, ako aj z celého sveta, si na úvod tohto týždňa zaplo až 810-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť vynikajúcich 498-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretím najsledovanejším pondelkovým programom sa stala relácia Počasie, ktorá v cieľovej skupine 14-56 dosiahla rating 7,6 % a trhový podiel 25,6 %. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze 458-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V čase po 20:30 sa suverénne prvou diváckou voľbou stala piata epizóda strhujúceho kriminálno-dramatického seriálu Vina. V pondelkovom rebríčku sledovanosti jej patrila štvrtá priečka, keď zaznamenala výborný rating 7,0 % a trhový podiel 25,4 % v cieľovej skupine 14-56. Konkurenčný seriál Ranč na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostal s podielom na trhu iba 14,1 %.

Doslova herecký koncert najžiarivejších hviezd ako Tomáš Maštalír, Gabriela Marcinková, Nela Pocisková či Ján Dobrík si v čase vysielania Viny zaplo až 562-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom celkovo atraktívna jarná novinka pritiahla k obrazovkám 416-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Gabriela Marcinková, Tomáš Maštalír a Vladislav Plevčík v seriáli Vina
Gabriela Marcinková, Tomáš Maštalír a Vladislav Plevčík v seriáli Vina Zdroj: TV Markíza

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,6 %/share 29,8 % v CS 14-56) aj s nasledujúcou dopoludňajšou Zámenou manželiek (rating 2,3 %/share 31,9 % v CS 14-56), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 11,3 % v CS 14-56) a Bez servítky (share 9,3 % v CS 14-56) na TV Joj.

Popoludní výrazne zabodoval obľúbený detektívny seriál Monk (rating 3,1 %/share 33,9 % a rating 3,4 %/share 32,9 % v CS 14-56). Výnimočný úspech si v cieľovej skupine 14-56 pripísali na konto popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré v rebríčku sledovanosti predstihli aj hlavné večerné spravodajstvo konkurencie, zaznamenali výborný rating 5,0 % a rekordný tohtoročný trhový podiel až 33,5 %. Obdobne excelovali aj nasledujúce Prvé Športové noviny (rating 4,7 %/share 29,8 % v CS 14-56).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 36,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,8 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 25,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 23,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Novinky redakcie

Dôležité udalosti