Seriálové megahity Sľub a Dunaj opäť valcujú, úspech zaznamenáva aj spravodajstvo

Jana Majeská a Marek Fašiang v seriáli Dunaj, k vašim službám
Jana Majeská a Marek Fašiang v seriáli Dunaj, k vašim službám Zdroj: TV Markíza

Fantastické výkony zaznamenali aj večerné spravodajské relácie TV Markíza, Televízne noviny dokonca dosiahli druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel v komerčnej cieľovej skupine 14-56.

Televízia Markíza má za sebou ďalší deň plný fantastických úspechov. Podvečerný rodinný seriál Sľub sa v utorok 1. apríla 2025 stal v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ bol suverénnym víťazom mimoriadne obľúbený dobový seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý doslova prevalcoval konkurenčné programy. Vynikajúce výkony si pripísali na konto aj večerné spravodajské relácie trhového lídra.

Divácky najúspešnejším programom utorka sa v komerčnej cieľovej skupine 14-56 stal mimoriadne obľúbený denný rodinný seriál Sľub, ktorý zaznamenal excelentný rating 8,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 38,3 %. V oboch hlavných cieľových skupinách tak Sľub v rebríčku sledovanosti s priepastným náskokom predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky (share 12,7 % v CS 14-56), ale aj večernú zábavnú šou Inkognito.

Aktuálny televízny fenomén obzvlášť zaujal cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Sľubu zabezpečili podiel na trhu až 54,6 %. Zaujímavé príbehy populárnych seriálových postáv zo zlomového obdobia 80. rokov si včera zaplo až 584-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si ich vychutnalo skvelých 496-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Vladimír Kobielsky, Jaroslav Mendel, Jakub Švec a Adriana Novakov v seriáli Sľub
Vladimír Kobielsky, Jaroslav Mendel, Jakub Švec a Adriana Novakov v seriáli Sľub Zdroj: TV Markíza

Druhým najsledovanejším programom na trhu sa v cieľovej skupine 14-56 stala včerajšia štvrtá premiérová epizóda aktuálnej 10. série diváckeho hitu Dunaj, k vašim službám, ktorá si pripísala tradične vynikajúci rating 8,2 % a štvrtý najvyšší tohtoročný podiel na trhu 30,8 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj výrazne zaostala s podielom na trhu iba 13,4 % v komerčnej cieľovej skupine. Kriminálny seriál Astrid a Raphaëlle zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke ešte nižšie podiely na trhu 8,0 % a 8,5 %.

Strhujúcu rodinnú ságu plnú najžiarivejších hereckých hviezd si včera zaplo až 672-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo pritiahla k obrazovkám Markízy fantastických 542-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V tejto univerzálnej cieľovej skupine sa Dunaj dokonca stal celkovo najsledovanejším utorkovým programom.

Divákov zaujali aj nasledujúce úspešné české kriminálne seriály Policie Modrava (rating 3,1 %/share 20,9 % v CS 14-56) a Špecialisti (rating 1,5 %/share 20,3 % v CS 14-56).

Tretím najsledovanejším utorkovým programom sa stala relácia Počasie, ktorá v cieľovej skupine 14-56 dosiahla výborný rating 7,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,9 %. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze 481-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Hlavná spravodajská relácia Televízne noviny obsadila v cieľovej skupine 14-56 fantastické štvrté miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti, keď suverénne zvíťazila so skvelým ratingom 7,9 % a druhým najvyšším tohtoročným trhovým podielom 32,2 %. Konkurenčné relácie Krimi (share 17,0 %) a Noviny TV Joj (share 18,8 %) v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, večerné Správy na verejnoprávnej Jednotke si zvolilo dokonca len 8,5 % z divákov pri obrazovkách.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa zo všetkých regiónov Slovenska, ako aj z celého sveta, si v utorok zaplo až 735-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť vynikajúcich 455-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,5 %/share 32,1 % v CS 14-56) aj s nasledujúcou dopoludňajšou Zámenou manželiek (rating 1,7 %/share 30,1 % v CS 14-56), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 10,9 % v CS 14-56) a Bez servítky (share 11,0 % v CS 14-56) na TV Joj.

Vynikajúco si počínali aj obľúbený detektívny seriál Monk (rating 2,3 %/share 32,1 % a rating 2,2 %/share 28,4 % v CS 14-56) či popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 3,5 %/share 25,5 % v CS 14-56).

V utorkovom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo prvé miesto televízii Dajto s kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 1,2 %/share 4,8 % v CS 14-56) a ďalšie dve priečky obsadil obľúbený turecký seriál Príbeh našej rodiny (rating 0,9 %/share 3,8 % a rating 1,0 %/share 3,8 % v CS 14-56) na obrazovkách stanice Doma.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 38,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,3 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu so štvrtým najvyšším tohtoročným podielom na trhu celodenne (share 26,3 %) a s tretím najlepším výkonom v prime-time 19:00-23:00 (share 27,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Novinky redakcie

Dôležité udalosti