Hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny si na úvod týždňa zaplo takmer 790-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), včerajšia epizóda seriálu Vina zaznamenala svoj druhý najlepší výsledok v oboch cieľových skupinách.
Seriálový megahit Sľub si pripísal na konto ďalší fenomenálny úspech! V pondelok 14. apríla 2025 sa na obrazovkách televízie Markíza stal v oboch relevantných cieľových skupinách absolútne najsledovanejším programom na trhu a zároveň v rámci trhového podielu opäť pokoril magickú 40-ku. Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadila večerná spravodajská relácia Televízne noviny a mimoriadne dramatická epizóda strhujúceho seriálu Vina, ktorej patrilo jasné víťazstvo v čase po 20:30 hod.
Celkovo najúspešnejším programom sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový megahit Sľub. V komerčnej cieľovej skupine 14-56 si na konto pripísal vynikajúci rating 8,6 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 40,7 %, ktorým už druhý raz pokoril hranicu 40 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj dramaticky zaostala, keď získala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel iba 13,6 %. Sľub zároveň porazil aj všetky konkurenčné prime-time programy vrátane večerného seriálu Ranč.
Nový televízny fenomén zo zlomového obdobia 80. rokov si včera zaplo až 614-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si ho vychutnalo 529-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Hlavná spravodajská relácia Televízne noviny obsadila v pondelkovom rebríčku sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách fantastické druhé miesto, keď suverénne zvíťazila so skvelým ratingom 8,0 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 33,9 % (v CS 14-56). Konkurenčné relácie Krimi (share 17,2 %) a Noviny TV Joj (share 17,4 %) v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali.
Súhrn najdôležitejších udalostí dňa zo všetkých regiónov Slovenska, ako aj z celého sveta, si na úvod tohto týždňa zaplo až 789-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť vynikajúcich 497-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
V čase po 20:30 hod. sa suverénne prvou diváckou voľbou stala mimoriadne napínavá ôsma epizóda strhujúceho kriminálno-dramatického seriálu Vina, v ktorej diváci spoznali meno vraha len 11-ročného Daniela Lichnera (Oliver Major). V pondelkovom rebríčku sledovanosti jej patrila v cieľovej skupine 14-56 tretia priečka, keď zaznamenala svoj doposiaľ druhý najvyšší rating 7,6 % a aj druhý najlepší trhový podiel 27,4 %. Konkurenčný seriál Ranč na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostal s podielom na trhu iba 15,4 %.
Doslova herecký koncert najžiarivejších hviezd ako Tomáš Maštalír, Gabriela Marcinková, Nela Pocisková či Ján Dobrík si v čase vysielania Viny zaplo až 519-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom celkovo atraktívna jarná novinka pritiahla k obrazovkám 440-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Štvrtým najsledovanejším pondelkovým programom sa stala relácia Počasie, ktorá v cieľovej skupine 14-56 dosiahla rating 7,2 % a trhový podiel 28,5 %. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze 482-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,3 % / share 28,3 % v CS 14-56) aj s nasledujúcou dopoludňajšou Zámenou manželiek (rating 1,4 % / share 26,0 % v CS 14-56), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 14,8 % v CS 14-56) a Bez servítky (share 16,4 % v CS 14-56) na TV Joj.
Podvečer zabodoval magazín Reflex, ktorý v cieľovej skupine 14-56 v rebríčku sledovanosti predstihol aj večernú spravodajskú reláciu konkurencie Krimi a zaznamenal výborný rating 4,1 % a tohtoročný štvrtý najvyšší trhový podiel až 26,5 %. Úspech zaznamenali aj Prvé Televízne noviny (rating 3,5 % / share 25,1 % v CS 14-56) a nasledujúce Prvé Športové noviny (rating 3,7 % / share 25,0 % v CS 14-56).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 37,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,6 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,0 %).
Televízne Noviny správy pre celé Slovensko:
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo