Celkovo najsledovanejším sobotným programom sa v komerčnej cieľovej skupine 14-56 stala večerná hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, zabodoval tiež podvečerný šoubiznisový magazín Smotánka.
Obľúbená tanečná šou Let's Dance si v nedeľu 27. apríla 2025 opäť podmanila divákov televízie Markíza. Semifinálový deviaty priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Zároveň mu patrí taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách aj status divácky absolútne najúspešnejšieho programu celého uplynulého víkendu.
Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy, elegancie a výlučne pozitívnych emócií dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 výborný rating 7,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,8 %. Konkurenčný film Pomsta mafie na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu iba 12,8 % v rovnakej cieľovej skupine a súťažná šou Duel šampiónov si na verejnoprávnej Jednotke pripísala ešte nižší podiel na trhu 10,2 %.
Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si včera zaplo až 875-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Mimoriadne obľúbenú šou, v ktorej si jednotlivé súťažné páry tentoraz vyskúšali aj tanec v trojici, sledovalo celkovo 530-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Poslednou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť pred bránami veľkého finále, sa na základe napínavého tanečného rozstrelu stali cyklistická legenda Peter Sagan a jeho tanečná partnerka Eliška Lenčešová. Do záverečného súboja o prestížny titul kráľa alebo kráľovnej tanečného parketu tak postúpili tri tanečné páry – Zuzana Porubjaková a Jaroslav Ihring, Kristián Baran a Dominika Rošková, Ráchel Šoltésová a Titus Ablorh. Špeciálnym hosťujúcim porotcom tohto kola bol populárny český moderátor Leoš Mareš.
V sobotu 26. apríla sa celý svet symbolicky stretol na Námestí sv. Petra vo Vatikáne, aby sa rozlúčil s pápežom Františkom – hlavou katolíckej cirkvi a výnimočnou osobnosťou, ktorá dokázala osloviť veriacich i neveriacich. TV Markíza odvysielala pri tejto príležitosti mimoriadnu reláciu s názvom Posledná rozlúčka s pápežom Františkom, ktorú naživo moderovala Zlatica Švajdová Puškárová. V štúdiu sa zhovárala so zaujímavými hosťami – emeritným arcibiskupom Róbertom
Bezákom, redaktorom denníka Postoj Pavlom Rábarom, ako aj s generálnym riaditeľom skupiny Markíza Petrom Gažíkom.
Diváci v rámci štyri a pol hodiny trvajúceho priameho prenosu videli kompletný ceremoniál poslednej rozlúčky vrátane bohoslužby, ktorú celebroval dekan kolégia kardinálov Giovanni Battista Re, aj prenesenie pápežových pozostatkov do Baziliky Santa Maria Maggiore, kde bol následne pochovaný. Relácia ponúkla aj živé vstupy a reportáže vyslaných redaktorov Jána Tribulu a Roberty Nosko Gregorovej, množstvo zaujímavých informácií tiež divákom priamo v štúdiu sprostredkovala reportérka zahraničného spravodajstva Alžbeta Garaiová Maťašovská.
Mimoriadna relácia mala na obrazovkách TV Markíza v rámci soboty absolútne najväčší zásah na trhu, keď si ju zaplo až 629-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo ju sledovalo 215-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine 14-56 zaznamenala rating 3,8 % a trhový podiel 24,8 %, pričom v čase vysielania bola suverénnou jednotkou na trhu.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v komerčnej cieľovej skupine 14-56 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si pripísala rating 5,4 % a trhový podiel 25,5 %. Úvodný, takmer polhodinový blok venovaný téme poslednej rozlúčky s pápežom Františkom, uvádzala priamo z Ríma moderátorka Marianna Ďurianová, zvyškom relácie divákov zo štúdia v Záhorskej Bystrici previedol Jaroslav Zápala.
Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si v sobotu zaplo až 623-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 347-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Podvečer bola silnou jednotkou na trhu dlhoročne najsledovanejšia šoubiznisová relácia Smotánka s moderátorkou Erikou Judínyovou, ktorá zaznamenala rating 3,8 % a podiel na trhu 23,4 % v cieľovej skupine 14-56.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo