Masívny výpadok vlakovej spoločnosti. Čo robiť, ak ste si kúpili lístok s príplatkom?

Televízne noviny Markíza, správy pre celé Slovensko.

Niektorí cestujúci sa počas výpadku zviezli zadarmo, iní kupovali lístok vo vlaku, ale s príplatkom.

Masívny výpadok štátnej vlakovej spoločnosti. Cestujúci si nevedeli kúpiť lístky online a na niektorých staniciach ani pri okienku.

Spôsobilo to zmätok. Niektorí sa odviezli zadarmo, iní kupovali lístok vo vlaku, avšak s príplatkom.

Zmätení cestujúci a dlhé rady na staniciach. Železničnej spoločnosti Slovensko (ZZSK) vypadol systém krátko popoludní.

Ľudia však čakali v rade márne, lístky im nevedeli predať ani pri okienku.

„Problém vznikol na strane externého IT dodávateľa, s ktorým ZSSK intenzívne pracuje na odstránení technickej chyby,“ uviedol hovorca ZSSK Dominik Drevický.

Prečítajte si tiež:

Nešlo to ani vo vlaku

Systém dokonca nefungoval ani u viacerých sprievodcov, a tak si niektorí ľudia nemohli kúpiť lístok ani vo vlaku.

Iným to však šlo, no za lístok kúpený vo vlaku si štátny vlakový dopravca účtuje príplatok tri eurá.

Železničná spoločnosť Slovensko v utorok večer informovala, že technické problémy sa podarilo odstrániť. Nekonkretizovala však, o aké problémy išlo.

Internetová stránka aj aplikácia na predaj lístkov už funguje. Lístky by sa mali dať kúpiť už aj vo všetkých pokladniciach na staniciach naprieč Slovenskom.

Národný dopravca ubezpečuje, že všetky príplatky, ktoré museli cestujúci počas výpadku uhradiť, im vrátia, ak požiadajú o reklamáciu.

Viac sa dozviete v priloženej reportáži vyššie.

Práve sa číta

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Doprava

Dôležité udalosti