Vysielanie po 20:30 ovládol seriálový hit Dunaj, k vašim službám, ktorý u divákov starších ako 12 rokov porazil hokejový súboj.
Televízia Markíza má za sebou ďalší deň plný fantastických úspechov. Vo štvrtok 22. mája 2025 sa najsledovanejším programom v komerčne podstatnej cieľovej skupine stala spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá dosiahla vynikajúce čísla a opäť prekonala niekoľkoročné podielové rekordy. Trojicu divácky najúspešnejších programov dopĺňajú Počasie a seriálový megahit Sľub. Zahanbiť sa však nedal ani dramatickými dejovými zvratmi nabitý Dunaj, k vašim službám. Jeho premiérová 17. epizóda 10. série uspela v ostrej hokejovej konkurencii a po 20:30 bola najsledovanejším programom spomedzi všetkých televízií.
Hlavná spravodajská relácie Televízne noviny dosiahla vo štvrtok v cieľovej skupine 14-56 víťazný rating 8,4 % a fantastický podiel na trhu 34,9 %, pričom išiel o najvyšší podiel za takmer 4,5 roka. Správy na verejnoprávnej Jednotke (share 11,1 %) značne zaostali, relácia Noviny TV Joj zaznamenala trhový podiel iba 9,5 %.
Súhrn najdôležitejších udalostí dňa zo všetkých regiónov Slovenska, ako aj z celého sveta, si vo štvrtok zaplo 877-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah programu v rámci celého trhu. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 558-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhé najvyššie číslo od začiatku roka.
Druhé miesto v rebríčku sledovanosti obsadila večerná spravodajská relácia Počasie, ktorá mala v cieľovej skupine 14-56 nadpriemerný rating 8,0 % a vynikajúci podiel na trhu 33,0 %. Čerstvé informácie o počasí si nenechalo ujsť až 574-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v tejto univerzálnej cieľovej skupine sa Počasie umiestnilo na prvom mieste.
Tretie miesto v rebríčku sledovanosti včera patrilo podvečernému rodinnému seriálu Sľub, ktorý zaznamenal skvelý rating 8,0 % a nadpriemerný trhový podiel 35,2 %. Seriálový megahit si tak bez problémov poradil s hokejovým zápasom na TV Joj, v ktorom USA bojovalo s Fínskom o postup do semifinále (share 18,5 %).
Sedemnásta premiérová epizóda aktuálnej 10. série dobového seriálu Dunaj, k vašim službám taktiež zaznamenala fantastický výsledok a uspela v ostrej hokejovej konkurencii. Pozrelo si ju 510-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a vo vysielaní po 20:30 bola suverénne najsledovanejším programom spomedzi všetkých televíznych staníc.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 trhovým lídrom celodenne (share 36,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,6 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 23,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 25,0 %).
Televízii Markíza sa darilo aj v stredu 21. mája 2025, kedy jej patrilo prvých päť priečok v rebríčku sledovanosti. Absolútne najsledovanejším programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal seriálový megahit Sľub. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 zaznamenal skvelý rating 7,5 % a v rámci trhového podielu opäť siahol na magickú 40-percentnú hranicu (share 39,9 %). Seriál odohrávajúci sa v 80. rokoch tak bez problémov na diaľku porazil aj premiérovú epizódu seriálu Nemocnica, ktorú TV Joj vysielala v prime-time.
So seriálom Nemocnica si bez problémov poradila aj reprízová epizóda Na nože. Úspešná kulinárska reality šou s obľúbeným šéfkuchárom Martinom Novákom kraľovala stredajšiemu vysielaniu po 20:30 (rating 6,4 %/share 25,5 %), epizóda Nemocnice zaznamenala podstatne nižší podiel na trhu a to 16,5 %.
Do pätice najúspešnejších programov v stredu patrili Televízne noviny (rating 6,0 %/share 29,5 % v CS 14-56), Počasie (rating 5,7 %/share 26,0 % v CS 14-56) a Športové noviny (rating 4,7 %/share 20,7 % v CS 14-56).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 trhovým lídrom celodenne (share 38,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,9 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 25,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 22,6 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo