K úpadku cestovnej kancelárie HappyTravel.sk sa vyjadrila poisťovňa Generali, kde mala cestovka uzatvorené poistenie pre prípad insolventnosti.
Poisťovňa chce poskytnúť podporu všetkým dotknutým klientom. Nateraz však v spolupráci s cestovkou dohodli riešenie pre tých, ktorí sú aktuálne v zahraničí.
Podľa informácií poisťovne je takýchto ľudí viac ako tisíc.
„Všetci títo klienti budú môcť svoje pobyty dokončiť v stanovej dĺžke aj kvalite a návrat im bude zabezpečený v naplánovaných termínoch,“ uvádza Generali.
Klienti, ktorí za zájazd už zaplatili a nebudú ho môcť absolvovať, budú môcť nahlásiť škodu prostredníctvom formulára, ktorý bude v najbližších hodinách zverejnený na stránke poisťovne.
Lehota na nahlasovanie škôd je podľa zákona šesť mesiacov. Následne poisťovňa začne s vyplácaním poistných plnení.
Téme sme sa v stredu venovali v Televíznych novinách:
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo