Na úpadok známej cestovky reaguje poisťovňa: V zahraničí je viac ako 1000 klientov

Letisko, ilustračná snímka
Letisko, ilustračná snímka Zdroj: Profimedia

K úpadku cestovnej kancelárie HappyTravel.sk sa vyjadrila poisťovňa Generali, kde mala cestovka uzatvorené poistenie pre prípad insolventnosti.

Poisťovňa chce poskytnúť podporu všetkým dotknutým klientom. Nateraz však v spolupráci s cestovkou dohodli riešenie pre tých, ktorí sú aktuálne v zahraničí.

Podľa informácií poisťovne je takýchto ľudí viac ako tisíc.

„Všetci títo klienti budú môcť svoje pobyty dokončiť v stanovej dĺžke aj kvalite a návrat im bude zabezpečený v naplánovaných termínoch,“ uvádza Generali.

Prečítajte si tiež:

Klienti, ktorí za zájazd už zaplatili a nebudú ho môcť absolvovať, budú môcť nahlásiť škodu prostredníctvom formulára, ktorý bude v najbližších hodinách zverejnený na stránke poisťovne.

Lehota na nahlasovanie škôd je podľa zákona šesť mesiacov. Následne poisťovňa začne s vyplácaním poistných plnení.

Téme sme sa v stredu venovali v Televíznych novinách:

Práve sa číta

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Cestovanie

Dôležité udalosti