Po vyše polstoročnici ich na cestách vidíme len zriedka, no nájdu sa aj nadšenci, ktorí dodnes schovávajú v garážach niekoľko vozov.
Prvý kus z vtedajšej sovietskej továrne vyšiel v roku 1970. Málokto však vie, že za socialistickým autom z Ruska stoja aj Taliani.
Po vyše polstoročnici ich na cestách vidíme len zriedka, no nájdu sa aj nadšenci, ktorí dodnes schovávajú v garážach niekoľko vozov. Niektorí na ne nedajú dopustiť a veria, že im vydržia aj ďalšie desaťročia.
„Je to určite náročnejšia jazda ako na nových autách, tie chodia samé. Aj keď usadím otca do toho, tak už má problémy to riadiť. Kedysi autá boli také, bolo treba to udržiavať na ceste a tie riadenia nie sú také presné,“ hovorí Róbert Beňadik, majiteľ legendárnej Lady.
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo