Namiesto mora plastová sedačka a nervy na prasknutie. Dovolenkári uviazli na bratislavskom letisku

Televízne noviny Markíza, správy pre celé Slovensko.

Z Bratislavy meškali dva lety – do tureckej Antalye a egyptskej Marsa Alam.

Bratislavské letisko hlásilo dve veľké meškania letov, a to do tureckej Antalye a egyptskej Marsa Alam.

Dovolenkári smerujúci do Egypta čakajú od piatka (5. 9.) od 21.15 h, kedy malo lietadlo spoločnosti Air Cairo podľa plánu odletieť. Náhradný čas odletu mal byť v sobotu (6. 9.) o 17.00 h, no let nakoniec po dlhých hodinách čakania zrušili úplne.

„Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Bohužiaľ, museli sme našim klientom zrušiť zájazd do Egypta pre neodstrániteľnú technickú poruchu na lietadle, ktorá znemožnila realizáciu plánovaného letu. Túto situáciu sme, bohužiaľ, nemohli nijak ovplyvniť. Bezpečnosť našich klientov je pre nás prioritou, a preto sme museli prijať toto ťažké rozhodnutie. Všetkým dotknutým dospelým klientom poskytneme zľavu vo výške 100 eur a deťom do 12 rokov do 50 eur na ďalší zájazd cez Čedok ako kompenzáciu za vzniknuté komplikácie. Klienti tiež môžu zažiadať o kompenzáciu leteckú spoločnosť. Kolegovia budú v najbližšej dobe klientov kontaktovať a poskytnú im potrebné informácie. Všetky finančné prostriedky klientom vrátime na začiatku budúceho týždňa,“ uviedla hovorkyňa cestovnej kancelárie Čedok Klára Divíšková.

Prečítajte si tiež:

Čakajú od piatka večera

Dodala, že cestovná kancelária vybavila pre klientov vouchery na občerstvenie a rodinám s deťmi zaistili ubytovanie. 

„Slovenská asociácia cestovných kancelárií a cestovných agentúr situáciu podrobne monitoruje a je v kontakte s dotknutou cestovnou kanceláriou. Môžeme potvrdiť, že postupuje v súlade s nárokmi cestujúcich v leteckej preprave. Klienti sa môžu obrátiť priamo na cestovnú kanceláriu za účelom získania kompenzácie za nevyužité služby destinácie a rovnako sa môžu obrátiť priamo na leteckú spoločnosť za účelom získania finančnej kompenzácie za omeškaný let,“ dodal generálny tajomník Slovenskej asociácie cestovných kancelárií a cestovných agentúr Radoslav Oliver Košík.

Prečítajte si tiež:

Veľké meškanie letu aj do Turecka 

Ľudia, ktorí išli do Turecka, mali odletieť lietadlom spoločnosti Tailwind Airlines o 3.20 h v sobotu (6. 9.) nadránom, no ich let posunuli na 12.10 h. 

„Za meškanie letu vždy zodpovedá letecká spoločnosť, cez ktorú majú cestujúci zakúpený zájazd alebo samotné letenky. Zamestnanci letiska postupujú podľa pokynov leteckej spoločnosti,“ povedala hovorkyňa bratislavského letiska Veronika Demovičová.

Viac sa dozviete v priloženej reportáži vyššie.

Práve sa číta

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Cestovanie

Dôležité udalosti