Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si na úvod tohto týždňa zaplo až 790-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu v rámci všetkých pondelkových programov.
Aj v pondelok 8. septembra 2025 potvrdila televízia Markíza svoju pozíciu najspoľahlivejšieho zdroja aktuálnych a profesionálne spracovaných správ na slovenskom trhu. Televízne noviny sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 stali jednoznačným spravodajským lídrom dňa, keď zaznamenali výborný rating 6,5 % a výrazne nadpriemerný podiel na trhu 31,1 %. V oboch parametroch ide o zatiaľ najlepší septembrový výkon hlavnej spravodajskej relácie.
Konkurencia výrazne zaostala – Noviny TV JOJ zaznamenali v cieľovej skupine 14-56 podiel na trhu iba 19,9 % a ďalších 1,5 % si relácia pripísala na stanici JOJ 24. Verejnoprávne Správy na Jednotke si zvolilo 9,4 % z divákov pri obrazovkách a na spravodajskej stanici :24 si pripísali trhový podiel 2,3 %.
Sumár spravodajských aktualít z domova i zo sveta si na úvod tohto týždňa zaplo až 790-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu v rámci všetkých pondelkových programov. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 401-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež zatiaľ najvyšší počet od začiatku tohto mesiaca. V tejto širšej cieľovej skupine boli Televízne noviny taktiež najsledovanejším spravodajstvom na trhu, a to aj v prípade porovnania s kumulovaným výkonom konkurencie.
Televízne noviny potvrdzujú, že sú spravodajstvom, ktoré je vždy tam, kde sa odohrávajú najdôležitejšie udalosti – nielen v Bratislave, ale aj v regiónoch po celom Slovensku. Diváci mohli v pondelok sledovať živé vstupy priamo z miesta tragickej nehody autobusu pri Košiciach, reportáže o odstávke nitrianskej automobilky Jaguar Land Rover s dôrazom na dopady na miestnych ľudí či aktuálne informácie o zmenách na bratislavskej autobusovej stanici. Nechýbali ani nečakané regionálne správy, ako nález bomby z druhej svetovej vojny v centre hlavného mesta. Aj vďaka tejto kombinácii celonárodných a regionálnych tém sú Televízne noviny pre divákov prvou voľbou, keď chcú mať istotu, že im nič podstatné neunikne.
Druhým najsledovanejším spravodajským programom pondelka sa stala relácia Počasie, ktorá zaznamenala rating 5,7 % a trhový podiel 24,1 % v cieľovej skupine 14-56. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze až 416-tisíc divákov. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ išlo o celkovo najsledovanejšiu spravodajskú reláciu na trhu.
Markíza v pondelok potvrdila svoju dominanciu nielen v hlavnom vysielacom čase, ale počas celého dňa. Už ráno zaujalo divákov tradične úspešné Teleráno (rating 1,4 % / share 28,4 % v CS 14-56). Výborné výsledky priniesli aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 3,7 % / share 28,8 % v CS 14-56) a nasledujúci magazín Reflex (rating 3,7 % / share 26,8 % v CS 14-56).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou jedna minúta a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo