Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si v utorok zaplo až 794-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Priniesla podrobnosti o vládnom konsolidačnom balíku aj o najväčšej evakuácii v histórii Bratislavy.
Televízia Markíza aj v utorok 9. septembra 2025 potvrdila, že je pre divákov najdôveryhodnejším zdrojom aktuálneho, nestranného a profesionálne spracovaného spravodajstva na Slovensku. Televízne noviny sa stali suverénne najsledovanejším hlavným spravodajským programom na celom trhu, a to v oboch hlavných cieľových skupinách.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 si včerajšie vydanie Televíznych novín pripísalo výborný rating 5,8 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 28,9 %. Konkurenčné Noviny TV JOJ zaznamenali v rovnakej cieľovej skupine o viac než polovicu nižší podiel na trhu 14,0 % a na stanici JOJ 24 reláciu sledovalo len 2,3 % divákov. Verejnoprávne Správy na Jednotke si zvolilo 9,7 % z divákov pri obrazovkách a vo vysielaní televízie :24 si pripísali trhový podiel iba 0,8 %. Hlavné správy na spravodajskom kanáli TA3 uprednostnilo 1,4 % divákov pri obrazovkách.
Sumár spravodajských aktualít z domova i zo sveta si na obrazovkách TV Markíza zaplo dokonca až 794-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu v rámci všetkých utorkových programov. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 401-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine boli Televízne noviny taktiež najsledovanejším hlavným spravodajstvom na trhu, a to aj v prípade porovnania s kumulovaným výkonom konkurencie.
Televízne noviny na Markíze v utorok priniesli komplexné pokrytie zásadných celospoločenských udalostí. Divákom podrobne predstavili nový konsolidačný balík vlády pre rok 2026 s 22 opatreniami v hodnote 2,7 miliardy eur a zároveň pružne reagovali na mimoriadnu situáciu – najväčšiu evakuáciu v histórii Bratislavy po náleze nevybuchnutej leteckej bomby z druhej svetovej vojny. Vďaka tejto kombinácii aktuálnych a profesionálne spracovaných tém sa Televízne noviny stali suverénne najsledovanejším spravodajským programom na trhu.
Celkovo najsledovanejším spravodajským programom utorka sa stala relácia Počasie, ktorá zaznamenala skvelý rating 7,1 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,5 % v cieľovej skupine 14-56. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze až 450-tisíc divákov. Aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ išlo o divácky najúspešnejšiu spravodajskú reláciu na trhu.
Markíza v utorok potvrdila svoju dominanciu nielen v hlavnom vysielacom čase, ale počas celého dňa. Tradične silné Teleráno (rating 1,2 % / share 28,8 % v CS 14-56) si bez problémov poradilo s konkurenčnými Rannými Novinami (share 13,8 % v CS 14-56). Popoludňajšie Prvé Televízne noviny si v cieľovej skupine 14-56 taktiež pripísali víťazný rating 3,1 % a trhový podiel 26,9 %, pričom silnou jednotkou na trhu bol aj nasledujúci obľúbený magazín Reflex s ratingom 2,9 % a podielom 23,7 %.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou jedna minúta a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo