Na štvrtkový televízny trón zasadol Dunaj, zabodovali aj večerné spravodajské relácie a Sľub

Na štvrtkový televízny trón zasadol Dunaj, zabodovali aj večerné spravodajské relácie a Sľub
Zdroj: TV Markíza

Skupina Markíza včera ovládla takmer 40 % trhu, a to celodenne aj v najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00. Na stanici Doma sa výborne darí tureckému seriálu Zradená, ktorý dorovnal svoj doterajší rekord.

Televízia Markíza vo štvrtok 11. septembra 2025 ovládla televízny trh s úspešnými seriálmi aj spravodajstvom. Absolútne najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal dobový seriálový megahit Dunaj, k vašim službám. V komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 obsadili druhé a tretie miesto večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny. Prvú štvorku najsledovanejších programov štvrtka uzatvoril rodinný seriál Sľub, ktorý bol druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala včerajšia štvrtá premiérová epizóda aktuálnej 11. série dobového seriálu Dunaj, k vašim službám. V cieľovej skupine 14-56 si pripísala vynikajúci rating 8,0 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,4 %. Konkurenčná súťažná šou Dobre vedieť na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s podielom na trhu iba 12,6 %. Romantický film Láska na Mykonose si na verejnoprávnej Jednotke zvolilo ešte výrazne nižších 6,7 % zo všetkých divákov pri obrazovkách.

Prečítajte si tiež:

V čase vysielania si pútavými zápletkami a dramatickými dejovými zvratmi nabitý Dunaj zaplo až 661-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Celkovo strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám fantastických 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V oboch hlavných cieľových skupinách obsadila druhé miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti večerná spravodajská relácia Počasie (rating 6,8 % / share 28,1 % v CS 14-56). Čerstvé informácie o počasí si nenechalo ujsť 444-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Tretia priečka patrila v cieľovej skupine 14-56 hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, keď dosiahla víťazný rating 6,7 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 31,1 %. Konkurenčné relácie Krimi (share 19,4 %) a Noviny TV Joj (share 18,2 %) v rovnakej cieľovej skupine značne zaostali, pričom Správy na verejnoprávnej Jednotke zaznamenali podiel na trhu iba 8,9 %.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa zo všetkých regiónov Slovenska, ako aj z celého sveta, si vo štvrtok zaplo až 716-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah programu v rámci celého trhu. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 412-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Štvrté miesto v rebríčku sledovanosti obsadil v cieľovej skupine 14-56 podvečerný rodinný seriál Sľub, ktorý zaznamenal skvelý rating 6,6 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 37,6 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dramaticky zaostala s podielom na trhu len 12,7 %.

Zaujímavé príbehy obľúbených seriálových hrdinov zo zlomového obdobia 80. rokov si včera zaplo 547-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si aktuálny seriálový fenomén vychutnalo skvelých 433-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,3 % / share 30,7 % v CS 14-56), ktoré opäť doslova prevalcovalo konkurenčné Ranné Noviny (share 13,1 % v CS 14-56). Divácke hity Na nože (rating 1,9 % / share 36,3 % v CS 14-56) a Sľub (rating 2,4 % / share 38,7 % v CS 14-56) výrazne zabodovali aj vo svojej predpoludňajšej repríze. Popoludní si vynikajúco počínali spravodajská relácia Prvé Televízne noviny (rating 3,2 % / share 24,7 % v CS 14-56) či magazín Reflex (rating 3,3 % / share 23,8 % v CS 14-56).

Zo štvrtkovej ponuky tematických staníc skupiny Markíza si najviac divákov zvolilo legendárny kriminálny seriál NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,1 % / share 4,2 % v CS 14-56) na Markíza KRIMI. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo prvenstvo obľúbenému tureckému seriálu Zradená, druhú z pravidelnej dvojitej dávky epizód si vychutnalo 76-tisíc divákov. V cieľovej skupine 14-56 táto časť dorovnala doposiaľ rekordný rating 1,0 % a zaznamenala trhový podiel 3,9 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 39,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 39,7 %). Aj samotná TV Markíza bola silným lídrom trhu celodenne (share 25,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 27,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Novinky redakcie

Dôležité udalosti