Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si vo štvrtok zaplo až 709-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Teleráno prevalcovalo konkurenciu s takmer trojnásobným rozdielom, zabodovalo aj popoludňajšie spravodajstvo.
Vo štvrtok 18. septembra 2025 televízia Markíza opäť potvrdila postavenie najdôveryhodnejšieho zdroja aktuálneho, nestranného a profesionálne spracovaného spravodajstva na Slovensku. Televízne noviny sa stali jednoznačne najsledovanejším hlavným spravodajským programom na celom trhu, a to v oboch hlavných cieľových skupinách.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 si včerajšie vydanie Televíznych novín pripísalo výborný rating 6,8 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 30,3 %. Konkurenčné Noviny TV JOJ zaznamenali v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 18,7 % a na stanici JOJ 24 reláciu sledovalo len 1,6 % divákov. Verejnoprávne Správy na Jednotke si zvolilo 7,4 % z divákov pri obrazovkách a vo vysielaní televízie :24 si pripísali trhový podiel iba 1,5 %. Hlavné správy na spravodajskom kanáli TA3 uprednostnilo 2,7 % divákov pri obrazovkách.
Sumár spravodajských aktualít z domova i zo sveta si na obrazovkách TV Markíza zaplo dokonca až 709-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu v rámci všetkých štvrtkových programov. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 434-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine boli Televízne noviny taktiež najsledovanejším hlavným spravodajstvom na trhu, a to aj v prípade porovnania s kumulovaným výkonom konkurencie.
Televízne noviny sa vo štvrtok venovali mnohým dôležitým spoločenským témam. Divákom priniesli podrobnosti o pripravovaných zmenách v rámci konsolidácie, ktoré zahŕňajú zmrazenie platov poslancov, ale aj rast cien pečiva, čo ohrozí existenciu malých pekární. Pozornosť upriamili tiež na koniec papierových pokladničných blokov, keď ďalší veľký reťazec prešiel na digitálnu verziu. Silnú odozvu vyvolal neuveriteľný príbeh predaja dvojizbového bytu pri Bratislave synovi funkcionára štátnych lesov za 2 600 eur, ktorý opozícia označila za ukážkové chrapúnstvo v čase konsolidácie.
Celkovo najsledovanejším spravodajským programom štvrtka sa stala relácia Počasie, ktorá zaznamenala skvelý rating 6,8 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,5 % v cieľovej skupine 14-56. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze až 442-tisíc divákov. Aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ išlo o divácky najúspešnejšiu spravodajskú reláciu na trhu.
Markíza vo štvrtok potvrdila svoju dominanciu nielen v hlavnom vysielacom čase, ale počas celého dňa. Tradične silné Teleráno (rating 1,3 % / share 30,0 % v CS 14-56) si bez problémov poradilo s konkurenčnými Rannými Novinami (share 10,3 % v CS 14-56), ktoré zaznamenali takmer trojnásobne nižší podiel na trhu.
Popoludňajšie Prvé Televízne noviny si v cieľovej skupine 14-56 taktiež pripísali víťazný rating 3,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,8 %, pričom silnou jednotkou na trhu bol aj nasledujúci obľúbený magazín Reflex s ratingom 3,0 % a podielom 23,1 %.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou jedna minúta a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo