Trojicu najsledovanejších včerajších programov dopĺňajú v komerčnej cieľovej skupine 14-56 večerné Počasie a Televízne noviny, po 20:30 bol jednotkou na trhu seriál V zovretí.
V pondelok 22. septembra 2025 zažila televízia Markíza mimoriadne úspešný deň. Ranná relácia Teleráno dosiahla v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 najvyšší trhový podiel za viac než päť rokov, čím prelomila svoj dlhoročný rekord. Podvečerný seriálový megahit Sľub sa stal najsledovanejším programom dňa na celom trhu, pričom vynikajúce výsledky zaznamenali aj večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie, ktoré tak opäť potvrdili svoju dominantnú pozíciu.
Dlhoročne najúspešnejšia ranná šou Teleráno včera doslova prevalcovala konkurenciu, keď v komerčnej cieľovej skupine 14-56 dosiahla výborný rating 1,7 % a rekordný trhový podiel až 38,0 %, ktorý je dokonca najvyšší od 9. marca 2020. Ranné Noviny zaznamenali na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu iba 15,3 %.
Včerajšie vydanie Telerána si v čase vysielania zaplo až 234-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), ktorí tak dali jasne najavo, ktorá relácia je ich najobľúbenejším spoločníkom pri rannom vstávaní. Moderátori Kvetka Horváthová a Marek Polomský v pondelok ráno privítali napríklad aj exfarmárku Marcelu Gregorovú, ktorá po nedeľnom dueli musela opustiť reality šou Farma, alebo detských hercov Alexeja Šajbana a Jána Dubníčeka z dramatického seriálu V zovretí, ktorých sprevádzala aj ich „seriálová mama“, obľúbená herečka Simona Kollárová.
V komerčnej cieľovej skupine 14-56 sa celkovo najsledovanejším pondelkovým programom stal podvečerný rodinný seriál Sľub, ktorý zaznamenal víťazný rating 6,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 38,5 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dramaticky zaostala s podielom na trhu len 11,9 %, pričom Sľub na diaľku porazil aj večerný seriál Ranč.
Zaujímavé príbehy obľúbených seriálových hrdinov zo zlomového obdobia 80. rokov si v pondelok zaplo až 495-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si mimoriadne obľúbený televízny fenomén vychutnalo 401-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Trojicu najsledovanejších pondelkových programov dopĺňajú v cieľovej skupine 14-56 večerné spravodajské relácie Počasie (rating 6,3 %/share 26,4 %) a Televízne noviny (rating 5,7 %/share 27,0 %).
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si prvé miesto v rebríčku sledovanosti ukoristilo Počasie, ktoré sledovalo 424-tisíc divákov. Hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny si zaplo až 689-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo predstavuje najväčší zásah programu v rámci celého trhu. Celkovo si súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta nenechalo ujsť 381-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Najsledovanejším programom v čase po 20:30 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal dramatický seriál V zovretí. V cieľovej skupine 14-56 zvíťazil s dosiahnutým ratingom 4,5 % a podielom na trhu 18,3 %. Konkurenčný seriál Ranč na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal podiel na trhu iba 12,5 %. Francúzsku komédiu Takmer dvojčatá si na verejnoprávnej Jednotke zvolilo ešte nižších 8,8 % divákov pri obrazovkách.
Včerajšiu štvrtú epizódu seriálu V zovretí si v čase vysielania zaplo 409-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si ju nenechalo ujsť 304-tisíc divákov.
V pondelkovom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo prvé miesto televízii Dajto s kultovým komediálnym seriálom Susedia, ktorý zaznamenal výborný rating 1,5 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 6,7 % v cieľovej skupine 14-56.
V širšej cieľovej skupine 12+ si včerajšie prvenstvo vybojovala stanica Doma vďaka obľúbenému tureckému seriálu Zradená, druhú z pravidelnej večernej dvojitej dávky epizód si vychutnalo celkovo 71-tisíc divákov. V komerčnej cieľovej skupine 14-56 obe včerajšie časti dorovnali svoj doposiaľ druhý najvyšší rating 0,9 % a zaznamenali trhové podiely 4,4 % a 3,6 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 35,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,9 %). Aj samotná TV Markíza bola silným lídrom trhu celodenne (share 21,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 18,7 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo