Markíza opäť na čele: Televízne noviny v stredu dominovali v oboch kľúčových cieľových skupinách

Trhové podiely 1. októbra 2025
Trhové podiely 1. októbra 2025 Zdroj: TV Markíza

Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si v stredu zaplo až 780-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Výborne sa darilo aj popoludňajším Prvým Televíznym novinám či magazínu Reflex.

V stredu 1. októbra 2025 televízia Markíza opäť potvrdila svoju vedúcu pozíciu na trhu. Televízne noviny sa stali jednoznačne najsledovanejším hlavným spravodajským programom na celom trhu, a to v oboch hlavných cieľových skupinách. Hlavná spravodajská relácia priniesla divákom už v úvode kľúčové spoločenské a politické témy, ktoré rezonujú v spoločnosti – krízu vo vládnej koalícii, otázku energo pomoci, či zvyšovanie cien poistiek. Aj včerajšie vysielanie je dôkazom toho, že keď diváci hľadajú zdroj spoľahlivých, užitočných, prehľadne spracovaných a komplexných informácií, ktoré im pomáhajú lepšie sa orientovať v každodennom dianí – jasnou voľbou je Markíza.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 si včerajšie vydanie Televíznych novín pripísalo výborný rating 6,9 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 28,8 %. Konkurenčné Noviny TV JOJ zaznamenali v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 18,6 % a na stanici JOJ 24 reláciu sledovalo len 1,1 % divákov. Verejnoprávne Správy na Jednotke si zvolilo 9,5 % z divákov pri obrazovkách a vo vysielaní televízie :24 si pripísali trhový podiel iba 0,9 %. Hlavné správy na spravodajskom kanáli TA3 uprednostnilo 2,4 % divákov pri obrazovkách.

Sumár spravodajských aktualít z domova i zo sveta si na obrazovkách TV Markíza zaplo dokonca až 780-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu v rámci všetkých stredajších programov. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 449-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine boli Televízne noviny taktiež najsledovanejším hlavným spravodajstvom na trhu, a to aj v prípade porovnania s kumulovaným výkonom konkurencie.

Televízne noviny
Televízne noviny Zdroj: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom stredy sa stala relácia Počasie, ktorá zaznamenala vynikajúci rating 7,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,8 % v cieľovej skupine 14-56. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze až 462-tisíc divákov. Aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ išlo o divácky najúspešnejšiu spravodajskú reláciu na trhu.

Markíza v stredu potvrdila svoju dominanciu nielen v hlavnom vysielacom čase, ale počas celého dňa. Tradične silné Teleráno (rating 1,5 %/share 31,8 % v CS 14-56) si bez problémov poradilo s konkurenčnými Rannými Novinami (share 10,1 % v CS 14-56), ktoré zaznamenali trojnásobne nižší podiel na trhu.

Výborné výsledky zaznamenali aj popoludňajšie relácie. Prvé Televízne noviny si v cieľovej skupine 14-56 taktiež pripísali víťazný rating 4,1 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,7 %, pričom silnou jednotkou na trhu bol aj nasledujúci obľúbený magazín Reflex s ratingom 3,8 % a podielom 24,0 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou jedna minúta a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Novinky redakcie

Dôležité udalosti