Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si v stredu zaplo až 775-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Zahviezdilo aj popoludňajšie spravodajstvo.
V stredu 15. októbra 2025 televízia Markíza opäť potvrdila, že jej Televízne noviny sú najdôveryhodnejším zdrojom aktuálneho, nestranného a profesionálne spracovaného spravodajstva na Slovensku. Upevnili si tak pozíciu nespochybniteľného lídra medzi všetkými spravodajskými formátmi.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 si včerajšie vydanie Televíznych novín pripísalo výborný rating 6,9 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 30,4 %. Konkurenčné Noviny TV JOJ zaznamenali v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 18,8 % a na stanici JOJ 24 reláciu sledovalo len 2,2 % divákov. Verejnoprávne Správy na Jednotke si zvolilo 12,4 % z divákov pri obrazovkách a vo vysielaní televízie :24 si pripísali trhový podiel iba 0,7 %. Hlavné správy na spravodajskom kanáli TA3 uprednostnilo 1,8 % divákov pri obrazovkách.
Sumár spravodajských aktualít z domova i zo sveta si na obrazovkách TV Markíza zaplo dokonca až 775-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu v rámci všetkých stredajších programov. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 452-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V oboch relevantných cieľových skupinách sa tak Televízne noviny stali neohrozeným víťazom, keď výrazne prevýšili dokonca aj súhrnný výkon Novín TV JOJ vysielaných na dvoch staniciach.
Druhým najsledovanejším spravodajským programom stredy sa stala relácia Počasie, ktorá zaznamenala skvelý rating 6,2 % a trhový podiel 24,6 % v cieľovej skupine 14-56. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze až 421-tisíc divákov.
Zabodovali aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré si v cieľovej skupine 14-56 pripísali víťazný rating 3,9 % a excelentný trhový podiel 28,8 %, pričom silnou jednotkou na trhu bol aj nasledujúci obľúbený magazín Reflex s ratingom 3,8 % a podielom 24,9 %.
Celkovo najsledovanejším programom stredy sa v cieľovej skupine 14-56 stal podvečerný seriálový megahit Sľub (rating 7,1 %/share 37,1 %). V univerzálnom publiku 12+ prekonal nový jesenný rekord, keď si ho pozrelo fantastických 508-tisíc divákov. V čase po 20:30 bola jednotkou na trhu obľúbená gastronomická reality šou Na nože (rating 5,8 %/share 23,3 %).
Prvé dve miesta v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadili včera v cieľovej skupine 14-56 televízia Dajto s obľúbeným slovenským komediálnym seriálom Susedia (rating 1,6 %/share 6,7 %) a televízia Doma s legendárnym sitkomom Frasier (rating 1,6 %/share 6,5 %).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 38,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 36,2 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 22,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 22,5 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza
Pozrite si aj reportáž z Televíznych novín zo stredy. Polícia vyšetruje kroky Kotlára:
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo