Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si včera zaplo až 750-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Teleráno prevalcovalo konkurenciu s viac než trojnásobným rozdielom, zabodovalo aj popoludňajšie spravodajstvo.
V pondelok 27. októbra 2025 televízia Markíza opäť potvrdila postavenie najdôveryhodnejšieho zdroja aktuálneho, nestranného a profesionálne spracovaného spravodajstva na Slovensku. Televízne noviny sa stali jednoznačne najsledovanejším hlavným spravodajským programom na celom trhu, a to v oboch hlavných cieľových skupinách.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 si včerajšie vydanie Televíznych novín pripísalo výborný rating 7,3 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 28,3 %. Konkurenčné Noviny TV JOJ zaznamenali v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 16,2 % a na stanici JOJ 24 reláciu sledovalo len 1,2 % divákov. Verejnoprávne Správy na Jednotke si zvolilo 11,0 % z divákov pri obrazovkách a vo vysielaní televízie :24 si pripísali trhový podiel iba 1,4 %. Hlavné správy na spravodajskom kanáli TA3 uprednostnilo 1,8 % divákov pri obrazovkách.
Sumár spravodajských aktualít z domova i zo sveta si na obrazovkách TV Markíza zaplo dokonca až 750-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu v rámci všetkých pondelkových programov. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 445-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine boli Televízne noviny taktiež najsledovanejším hlavným spravodajstvom na trhu, a to aj v prípade porovnania s kumulovaným výkonom konkurencie.
Druhým najsledovanejším spravodajským programom pondelka sa stala relácia Počasie, ktorá zaznamenala skvelý rating 6,7 % trhový podiel 25,9 % v cieľovej skupine 14-56. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze až 431-tisíc divákov.
Markíza v pondelok potvrdila svoju dominanciu nielen v hlavnom vysielacom čase, ale počas celého dňa. Dlhoročne najúspešnejšia ranná šou Teleráno si v komerčnej cieľovej skupine 14-56 pripísala druhý najvyšší tohtoročný rating 2,0 % a excelentný podiel na trhu až 35,2 %. Tradične si tak bez najmenších problémov poradila s konkurenčnými Rannými Novinami (share 11,2 % v CS 14-56), ktoré zaznamenali viac než trojnásobne nižší podiel na trhu.
Fantasticky sa darilo aj popoludňajším spravodajským reláciám Prvé Televízne noviny (rating 5,0 % / share 28,7 %) a Prvé Športové noviny (rating 4,9 % / share 26,2 %), ktoré v rebríčku sledovanosti v rámci cieľovej skupiny 14-56 predstihli dokonca aj všetky večerné prime-time programy so začiatkom po 20:30 hod. Silnou jednotkou na trhu bol tiež nasledujúci obľúbený magazín Reflex s dosiahnutým ratingom 4,4 % a trhovým podielom 23,8 %.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou jedna minúta a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo