Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si včera zaplo až 742-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Teleráno prevalcovalo konkurenciu s viac než dvojnásobným rozdielom, zabodovalo aj popoludňajšie spravodajstvo.
V pondelok 3. novembra 2025 si Televízne noviny na obrazovkách televízie Markíza opäť upevnili pozíciu najdôveryhodnejšieho a divácky najobľúbenejšieho spravodajského formátu na slovenskom trhu. V oboch kľúčových cieľových skupinách boli najsledovanejším večerným spravodajstvom a potvrdili tak svoju dlhodobú dominanciu v prime-time.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 si včerajšie vydanie Televíznych novín pripísalo výborný rating 7,2 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 28,4 %. Konkurenčné Noviny TV JOJ zaznamenali v rovnakej cieľovej skupine viac než dvojnásobne nižší podiel na trhu 14,0 % a na stanici JOJ 24 reláciu sledovalo len 1,3 % divákov. Verejnoprávne Správy na Jednotke si zvolilo 10,4 % z divákov pri obrazovkách a vo vysielaní televízie :24 si pripísali trhový podiel iba 1,1 %. Hlavné správy na spravodajskom kanáli TA3 uprednostnilo 2,0 % divákov pri obrazovkách.
Sumár spravodajských aktualít z domova i zo sveta si na obrazovkách TV Markíza zaplo dokonca až 742-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu v rámci všetkých pondelkových programov. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 449-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine boli Televízne noviny taktiež najsledovanejším hlavným spravodajstvom na trhu, a to aj v prípade porovnania s kumulovaným výkonom konkurencie.
Vo včerajších Televíznych novinách dominovali aj tieto top témy: návrh primátorov, aby sa opakované drobné krádeže opäť stali trestným činom; nové pravidlá pre umelú inteligenciu, ktoré presne určujú, v akých oblastiach už AI nesmie radiť; či reportáž zo stredoeurópskeho unikátu – supermarketu, ktorý neprodukuje zisk a jeho spolumajiteľom môže byť každý.
Celkovo najsledovanejším spravodajským programom pondelka sa stala relácia Počasie, ktorá zaznamenala skvelý rating 7,3 % trhový podiel 28,1 % v cieľovej skupine 14-56. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze až 465-tisíc divákov.
Markíza v pondelok potvrdila svoju dominanciu nielen v hlavnom vysielacom čase, ale počas celého dňa. Dlhoročne najúspešnejšia ranná šou Teleráno si v komerčnej cieľovej skupine 14-56 pripísala víťazný rating 1,3 % a podiel na trhu až 28,3 %. Tradične si tak bez najmenších problémov poradila s konkurenčnými Rannými Novinami (share 13,4 % v CS 14-56), ktoré zaznamenali viac než dvojnásobne nižší podiel na trhu.
Silnými jednotkami na trhu boli aj popoludňajšie spravodajské relácie Prvé Televízne noviny (rating 4,1 % / share 23,3 %) a Prvé Športové noviny (rating 4,5 % / share 23,4 %), ktoré v rebríčku sledovanosti v rámci cieľovej skupiny 14-56 predstihli dokonca aj všetky večerné prime-time programy konkurencie so začiatkom po 20:30 hod. Jasné víťazstvo vo svojom vysielacom čase si pripísal tiež nasledujúci obľúbený magazín Reflex s dosiahnutým ratingom 4,4 % a trhovým podielom 22,1 %.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo