Hlavnú spravodajskú reláciu si včera zaplo až 753-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo predstavuje suverénne najväčší zásah programu v rámci celého trhu.
Televízia Markíza má za sebou ďalší mimoriadne úspešný deň. V utorok 4. novembra 2025 obsadila v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 všetkých päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti – od podvečerného seriálového fenoménu Sľub a dobového hitu Dunaj, k vašim službám, až po večerné spravodajské relácie Televízne noviny, Počasie a Športové noviny. Všetky tieto programy spolu potvrdili silu a stabilné líderstvo TV Markíza v celodennej sledovanosti.
V oboch relevantných cieľových skupinách sa najsledovanejším programom dňa stal podvečerný rodinný seriál Sľub, ktorý v rámci aktuálnej druhej série dorovnal svoj druhý najvyšší rating 8,0 % a pripísal si vysoko nadpriemerný trhový podiel 35,1 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu len 16,6 %, pričom Sľub na diaľku porazil aj večernú zábavnú šou Inkognito.
Zaujímavé príbehy obľúbených seriálových hrdinov zo zlomového obdobia 80. rokov si včera zaplo až 606-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si mimoriadne obľúbený televízny fenomén vychutnalo skvelých 520-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Ide zatiaľ o druhý najlepší jesenný výkon Sľubu, pričom zároveň už šiesty raz pokoril hranicu pol milióna divákov.
Druhé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti obsadila taktiež v oboch kľúčových cieľových skupinách včerajšia piata premiérová epizóda aktuálnej 12. série dobového seriálu Dunaj, k vašim službám, ktorá si pripísala vynikajúci rating 7,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,1 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s podielom na trhu iba 13,3 %. Francúzsky kriminálny seriál Sambre si na verejnoprávnej Jednotke zvolilo ešte nižších 6,4 % zo všetkých divákov pri obrazovkách.
V čase vysielania si pútavými zápletkami a dramatickými dejovými zvratmi nabitý Dunaj zaplo až 666-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Celkovo strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám fantastických 512-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Okrem seriálových hitov Markíza v utorok bodovala aj s večernými spravodajskými reláciami, v cieľovej skupine 14-56 obsadili ďalšie priečky v rebríčku sledovanosti Televízne noviny (rating 6,8 % / share 28,4 %), Počasie (rating 6,6 % / share 27,4 %) a Športové noviny (rating 4,9 % / share 21,0 %).
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si tretie miesto v rebríčku sledovanosti ukoristilo Počasie, ktoré sledovalo 455-tisíc divákov. Hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny si zaplo až 753-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo predstavuje najväčší zásah programu v rámci celého trhu. Celkovo si súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta nenechalo ujsť 454-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Na víťaznej vlne pokračovala Markíza aj s večernou 17. sériou reality šou Farma, ktorej premiérová epizóda nedala konkurencii šancu s dosiahnutým ratingom 3,3 % a trhovým podielom 23,0 % v cieľovej skupine 14-56.
Dlhoročne najúspešnejšia ranná šou Teleráno si v komerčnej cieľovej skupine 14-56 pripísala vynikajúci rating 1,5 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu až 34,7 %. Tradične si tak bez najmenších problémov poradila s konkurenčnými Rannými Novinami (share 14,9 % v CS 14-56), ktoré zaznamenali viac než dvojnásobne nižší podiel na trhu.
Najvyššie priečky v utorkovom rebríčku sledovanosti menších staníc ovládla televízia Dajto s kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 1,5 % / share 6,3 % v CS 14-56), obľúbeným americkým sitkomom 2 baby na mizine (rating 1,4 % / share 8,4 % v CS 14-56) a akčným filmom Total Recall (rating 1,2 % / share 5,3 % v CS 14-56).
Štvoricu najsledovanejších programov dopĺňa legendárny komediálny seriál Frasier (rating 1,2 % / share 4,7 %) na stanici Doma. Priaznivcov televízie Markíza KRIMI v utorok najviac zaujal úspešný kriminálny seriál Vraždy v raji: Návrat domov (rating 1,1 % / share 6,8 % v CS 14-56). Z atraktívnej ponuky stanice Markíza KLASIK si najlepšie počínal nezabudnuteľný sitkom Krok za krokom (rating 0,8 % / share 3,0 % v CS 14-56).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 38,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 39,1 %). Aj samotná TV Markíza bola silným lídrom trhu celodenne (share 24,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,3 %).
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo