Televízne noviny opäť kraľovali: V utorok dosiahli svoj jesenný ratingový rekord

Televízne noviny opäť kraľovali: V utorok dosiahli svoj jesenný ratingový rekord
Zdroj: TV Markíza

Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si včera zaplo až 767-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Teleráno prevalcovalo konkurenciu s takmer dvojnásobným rozdielom, zabodovalo aj popoludňajšie spravodajstvo.

V utorok 11. novembra 2025 dosiahli Televízne noviny na obrazovkách televízie Markíza svoj absolútne najvyšší jesenný rating v komerčnej cieľovej skupine 14-56, čím ešte viac upevnili pozíciu najúspešnejšej hlavnej spravodajskej relácie na Slovensku. V oboch kľúčových cieľových skupinách zároveň zaznamenali najvyššiu sledovanosť medzi večernými správami a potvrdili, že sú pre divákov prvou voľbou pri sledovaní aktuálneho diania.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 sa včerajšie vydanie Televíznych novín stalo najsledovanejším spravodajským programom na celom trhu, pričom si v rámci aktuálnej jesennej sezóny pripísalo rekordný rating 7,7 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 30,6 %. Konkurenčné Noviny TV JOJ zaznamenali v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 16,8 % a na stanici JOJ 24 reláciu sledovalo len 1,7 % divákov. Verejnoprávne Správy na Jednotke si zvolilo 7,5 % z divákov pri obrazovkách a vo vysielaní televízie :24 si pripísali trhový podiel iba 0,6 %. Hlavné správy na spravodajskom kanáli TA3 uprednostnilo 1,4 % divákov pri obrazovkách.

Trhové podiely 11. novembra 2025
Trhové podiely 11. novembra 2025 Zdroj: TV Markíza

Sumár spravodajských aktualít z domova i zo sveta si na obrazovkách TV Markíza zaplo dokonca až 767-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu v rámci všetkých utorkových programov. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 466-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine boli Televízne noviny taktiež najsledovanejším hlavným spravodajstvom na trhu, a to aj v prípade porovnania s kumulovaným výkonom konkurencie.

Rekordný týždeň Televíznych novín odštartoval už v pondelok 10. novembra 2025, kedy si v univerzálnej cieľovej skupine 12+ pripísali najvyššiu jesennú sledovanosť, k obrazovkám Markízy pritiahli až 471-tisíc divákov.

V uplynulých dňoch dominovala Televíznym novinám dramatická zrážka dvoch vlakov pri Pezinku, pri ktorej museli záchranári do nemocníc previezť takmer 80 zranených. Koľaj zostáva neprejazdná a minister dopravy Jozef Ráž medzitým vymenil vedenie železničnej spoločnosti. Včerajšie vydanie prinieslo aj informácie o rozsudku, podľa ktorého sa musí minister vnútra Matúš Šutaj Eštok ospravedlniť bývalým policajtom za svoj status a zaplatiť im 120-tisíc eur. Redakcia sa venovala aj novej vlne útokov podvodníkov zameraných na platobné karty Slovákov

a informovala o slávnostnom uvedení Zdena Cháru do Siene slávy NHL, kde sa stal už štvrtým slovenským hokejistom s týmto ocenením.

Druhým najsledovanejším spravodajským programom utorka sa stala relácia Počasie, ktorá zaznamenala skvelý rating 7,2 % a trhový podiel 27,3 % v cieľovej skupine 14-56. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze až 467-tisíc divákov. Do trojice divácky najúspešnejších spravodajských programov utorka sa zaradili aj nasledujúce Športové noviny (rating 5,9 % / share 22,4 % v CS 14-56).

Markíza v utorok potvrdila svoju dominanciu nielen v hlavnom vysielacom čase, ale počas celého dňa. Dlhoročne najúspešnejšia ranná šou Teleráno si v komerčnej cieľovej skupine 14-56 pripísala víťazný rating 1,2 % a podiel na trhu 27,7 %. Tradične si tak bez najmenších problémov poradila s konkurenčnými Rannými Novinami (share 14,3 % v CS 14-56), ktoré zaznamenali takmer dvojnásobne nižší podiel na trhu.

Silnými jednotkami na trhu boli aj popoludňajšie spravodajské relácie Prvé Televízne noviny (rating 4,1 % / share 24,4 %) a Prvé Športové noviny (rating 3,6 % / share 20,7 %), ktoré v rebríčku sledovanosti v rámci cieľovej skupiny 14-56 predstihli dokonca aj všetky večerné prime-time programy konkurencie so začiatkom po 20:30 hod. Jasné víťazstvo vo svojom vysielacom čase si pripísal tiež nasledujúci obľúbený magazín Reflex s dosiahnutým ratingom 4,0 % a trhovým podielom 21,7 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Novinky redakcie

Dôležité udalosti