To, čo si oblečie napríklad Beyoncé, Rihanna či Dara Rolins je pre ich fanúšikov často lákavejšie, ako keby vydali nový album.
Po tom, čo vojvodkyňa Kate zverejnila fotografiu ich dvojročnej princeznej Charlotte v žltom svetríku, v obchode sa po ňom len tak zaprášilo. Z prezentácie oblečenia na celebritách sa stal veľký obchod a mnohé značky si za to známe tváre aj platia. Ich biznis vďaka takejto skrytej reklame vie za pár hodín vzrásť raketovým tempom.
Vplyv fotografie, kde má malá Charlotte žltý pletený sveter s modrými ovečkami bol taký veľký, že sa značke významne zvýšili objednávky po celom svete.
„Marketing je často založený na tom, že výrazná osobnosť odporúča produkt. influencer typu britská princezná je oblečená v nejakom svetríku - chápem ako atraktívny marketingový ťah," povedala marketingová odborníčka Simona Bubánová.
A kto je na to lepší ako známe tváre! To, čo si oblečie napríklad Beyoncé, Rihanna či Dara Rolins je pre ich fanúšikov často lákavejšie, ako keby vydali nový album, stal sa z toho celkom významný biznis.
Reportáž pripravila Andrea Leitmannová:
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo