Všetci sa skvele zabavili, ale najmä spoločne prispeli k dobrej veci.
Športovanie je in a najviac si ho užívame spolu - s rodinou, priateľmi alebo kolegami. Nedávno sa uzavrel ďalší ročník Slovenských firemných hier, ktoré už 23 rokov motivujú firmy k podpore športu a rozširujú priestor pre priateľské meranie športových síl firemných kolektívov.
Televízia Markíza, ktorá je súčasťou hier od ich vzniku, nechýbala ani tento rok. Spolu s ňou si zašportovalo 13 firemných tímov, ktoré utužovali vzťahy medzi sebou navzájom i s kolegami z iných spoločností. Všetci sa skvele zabavili, ale najmä spoločne prispeli k dobrej veci.
Popri súťažných disciplínach bol v programe opäť aj charity run. Jeho cieľom nie sú výkony, ale prejavenie solidarity, s tými, ktorí si radosť zo života a športovania nemôžu užívať bez obmedzení.
Každý, kto sa k behu pripojil, symbolicky podporil deti s chorým srdiečkom a prispel k sponzorskému daru. Nadácii TV Markíza ho odovzdali organizátori spoločne s generálnym partnerom spoločnosťou NAD-RESS Senica.
Vraví sa, že tím je taký silný, ako jeho najslabšie ohnivko. Väčšina tímov dobiehala do cieľa spoločne, aby prejavila vzájomnú spolupatričnosť, ale i spolupatričnosť so slabšími - malými pacientami Detského kardiocentra, do ktorého sponzorský dar poputuje aj tento rok.
Najbližšie sa firemné hry uskutočnia v európskom formáte 19.-22. marca 2020 na Štrbskom Plese.
Sledujte atraktívne športy naživo aj zo záznamu na Voyo