Každá noha v cieli sa počítala a každý absolvovaný okruh zvýšil hodnotu sponzorského daru pre Nadáciu Markíza.
Počas uplynulého víkendu sa v známom športovom centre v Šamoríne uskutočnil už 22. ročník letných Slovenských firemných hier, ktoré organizujú agentúra ELCOP a týždenník TREND.
Cieľom firemných hier je rozšírenie neformálnej komunikácie medzi manažérmi a zamestnancami slovenských firiem a zdieľanie pozitívnych zážitkov, ktoré šport prináša.
Na poslednom ročníku sa zúčastnilo 20 firiem, ktoré si zmerali sily v 19 športových disciplínach. Dominovala atletika, nechýbali však turnaje vo futbale, plážovom volejbale, petangue, biliarde, bowlingu či netradičné súťaže v ťahaní kamiónu, na Ninja dráhe a vedomostný kvíz.
Účastníci sa rozdelili na viacero športovísk, ale na konci dňa sa spojili v Charity rune za zdravé srdce a srdiečka detských kardiopacientov. Pohybom demonštroval svoju solidaritu a podporu s chorými deťmi.
Zdatní bežci dostali možnosť odbehnúť 400 metrový atletický ovál päť krát, menej trénovaní 3 krát a tí, ktorí sa s behom až tak nekamarátia jeden krát. Pridali sa takmer všetci. Bežal kompletný 20-členný tím televízie Markíza, organizačný tím agentúry ELCOP a dokonca i zdravotníci. Kto nebežal, absolvoval symbolický okruh aspoň ako chodec.
Každá noha v cieli sa počítala a každý absolvovaný okruh zvýšil hodnotu sponzorského daru pre Nadáciu Markíza, ktorý venovali organizátori Slovenských firemných hier, spoločne s generálnym partnerom, spoločnosťou NAD-RESS a ambasádorom podujatia Ivanom Jakešom. Ten sa v prospech charitatívneho cieľa vzdal svojho honoráru. Na konci dňa na symbolickom šeku zasvietila suma 1.100 €.
Najbližšie sa Slovenské firemné hry uskutočnia vo svojej zimnej edícii 22. - 24. marca 2019 na Štrbskom Plese a veríme, že televízia Markíza bude opäť ich súčasťou.
Sledujte atraktívne športy naživo aj zo záznamu na Voyo