PR článok vyšiel v dvoch bulvárnych denníkoch s rovnakým majiteľom. Kto platil reklamu ostáva záhadou.
V médiách sa objavila záhadná reklama na rušenie súčasného úradu na ochranu oznamovateľov. Dekan právnickej fakulty Univerzity Komenského poskytol rozhovor, v ktorom sa postavil za kroky súčasnej vlády.
Článok vydali dva bulvárne denníky v reklamnej sekcii, za ktorú klienti platia. Kto sa plesol „po vačku“, nie je jasné. Eduard Burda už viackrát čelil kritike, že „kope“ za vládne návrhy.
Kým parlament rokuje o expresnom rušení úradu a nie je jasné, v akej podobe nový zákon prejde, niekto sa postaral o nenápadnú reklamu, ktorá sa tvári ako bežný rozhovor, ale namiesto mena autora je len označenie PR článok.
„Pre mňa to bol úplne štandardný článok. Ja som ho neplatil, fakulta ho neplatila. Ja neviem o tom, prečo je to PR článok. Zistite to inde,“ reagoval Burda na našu otázku, či vie, že išlo o platený článok.
PR článok vyšiel v dvoch bulvárnych denníkoch s rovnakým majiteľom. Spoločnosti News and Media Holding sme sa spýtali, kto bol objednávateľom, odpoveď neprišla.
Dekan a zároveň predseda štátnej volebnej komisie, ktorého tam nominovala strana Hlas, nepovedal, kto z novín ho oslovil.
Kto platil túto reklamu. Ostáva záhadou. Pýtali sme sa aj Univerzity Komenského. Tí tvrdia, že k tomu nemajú žiadne informácie.
Voči tvrdeniam v rozhovore sa ohradil úrad na ochranu oznamovateľov v pomerne rozsiahlej reakcii, ktorú nazvali - Keď nie sú argumenty, poslúžia platené články
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo