Samozrejme, že existujú aj nevýhody. Musíte totiž zadať svoje meno a aj konfekčné veľkosti. Aplikácia tak o vás vie, čo nakupujete, kde nakupujete a aj čo hľadáte.
Technológie do našich životov prenikajú čoraz viac. Obchodníci ich využívajú na prilákanie nových zákazníkov. Napríklad v Londýne majú obchod, v ktorom si oblečenie vyberáte pomocou aplikácie v mobilnom telefóne a interaktívnych figurín.
Majitelia prevádzok vedia, že nakupovanie cez internet je lacnejšie a často aj jednoduchšie. Preto skúšajú stále nové a nové spôsoby marketingu, aby zákazník nakupoval priamo v predajni. Stiahnete si aplikáciu, namierite na figurínu a cez bluetooth vám príde informácia, kde sa odev nachádza a či majú vašu veľkosť.
V prípade, že nie je na sklade, môžete si ho zakúpiť priamo cez mobil a firma vám ho doručí domov. Samozrejme, že existujú aj nevýhody. Musíte totiž zadať svoje meno a aj konfekčné veľkosti. Aplikácia tak o vás vie, čo nakupujete, kde nakupujete a aj čo hľadáte.
Niekomu by to mohlo prekážať. Nesmie to presiahnuť typické obchodnícke otravovanie zákazníka. Na druhej strane vám dokáže poradiť, v prípade, že sa neviete rozhodnúť, čo si vybrať. Keďže podľa štatistík, sa až 20 percent predaja oblečenia uskutoční online, je táto iniciatíva logickým krokom k osloveniu nového klienta.
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo