Značka spodnej bielizne útočí na Victoria´s Secret. Toto sú skutočné a dokonalé telá!

kampan3.jpg

Ktoré sa vám viac páčia?

Firma Victoria´s Secret len mesiac pred svojou najočakávanejšou a najsledovanejšou módnou šou čelí útoku verejnosti. Pobúrila totiž kampaňou na novú kolekciu spodnej bielizne, ktorá nesie názov Perfektné telo. Na fotografiách pózuje desať krásnych, vysokých a štíhlych modeliek. Reklama vraj podporuje nereálny obraz ženského tela a poukazuje na to, že dokonalé musí byť len vysoké a štíhle. Kampaň tak zavádza a vytvára obraz dokonalosti nedosiahnuteľnej pre väčšinu žien. 


Všetko už má aj svoju odozvu. Britská značka spodnej bielizne JD Williams tak spustila kampaň Perfectly Imperfect, aby tak podporila ženy každého veku, veľkosti aj tvarov. Ich modelky majú veľkosť od 10 do 16 a práve ony majú podporiť zdravý obraz krásy a sebadôvery.

Značka tiež žiada ženy, aby sa podelili na sociálnej sieti o fotky, na ktorých budú zachytené v tom, v čom sa cítia krásne a sebavedomo a aby tak podporili aj iné ženy. "Ako predajca máme zodpovednosť podporiť pozitívne vnímanie tela," povedal hovorca Ed Watson. 


"Tešíme sa, že JD Williams sa rozhodli zaujať takýto postoj voči negatívnym vplyvom. Dokonalosť nespočíva v jednej veľkosti a tvare. Móda by mala byť o tom, aby sa ľuďom ukázalo, čo je skutočné zdravie, skutočná krása a skutočný život," povedala Susan Rigland, generálna riaditeľka organizácie zaoberajúcej sa poruchami prijímania potravy.


Proti kampani Victoria´s Secret spísali petíciu aj tri študentky a žiadajú od firmy ospravedlnenie. "Každý deň sú ženy bombardované reklamou, ktorej cieľom je, aby sa cítili neisté a míňali peniaze na produkty, ktoré ich majú urobiť krajšími a šťastnejšími. Toto všetko udržiava ich nízke sebavedomie, cítia sa nedostatočne dobré a neatraktívne, pretože sa akosi nezmestia do úzkeho štandardu krásy. Prispieva to ku kultúre, ktorá podporuje vážne zdravotné problémy, negatívny obraz tela a poruchy príjmu potravy. Victoria´s Secret vyslala neistým ženám vo svete správu prostredníctvom príliš štíhlych modeliek, ktoré označila za dokonalé telá. Táto kampaň je škodlivá. Chceme, aby firma prebrala zodpovednosť za svoju nezodpovednosť. Žiadame, aby zmenili reklamy a v budúcnosti sa už k takémuto niečomu neuchýlili," napísali v petícii, ktorá má viac ako 20-tisíc priaznivcov.

https://www.youtube.com/watch?v=okl_gWbcxU8




VEĽKÁ BRITÁNIA/ nt
Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme My ženy

Dôležité udalosti