Novinka je dynamický príbeh o tom, ako to funguje, hoci často nevidíme do kuchyne bulvárnych novín.
Bežný človek nepochopí, akú silu majú bulvárne médiá, kým sa nezačnú zaujímať o neho. Kým sa ho to nebude dotýkať priamo. A paparazzi sú ako pytliaci, dodáva známy herec Maroš Kramár.
Krv a slzy predávajú lepšie než dobročinnosť
Tvrdí to v súvislosti s novinkou Vieme prví, ktorá ukazuje, ako sa bulvárni novinári náhlia za senzáciami a servírujú čitateľom neraz klamstvá a neoverené fakty.
Novinka Vieme prví je dynamický príbeh o tom, ako to funguje, hoci často nevidíme do kuchyne bulvárnych novín.
Podľa autorov je dôležité, aby ľudia vedeli, ako fungujú médiá, a nežili v ilúzii konšpiračných teórií.
„Nehľadajme tajné sprisahania tam, kde vládne len obyčajná honba za ziskom," odkazujú autori Adriana Macháčová a Robert Dyda, ktorí dobre poznajú dychtenie po senzáciách a vŕtanie sa v pseudoproblémoch.
Vyhráva totiž ten, komu sa podarí prísť s novou navoňanou bublinou, hoci praskne skôr, než vyjde nové číslo.
Maroš Kramár o bulvárnych médiách
Vyskoč vymyslí plán, ako dostať Waltera na stránky bulvárnych novín a potopiť ho. Rozširuje klebety, nasadí naňho fotografa a starostlivo chystá intrigy. Walter sa stáva vďačným materiálom pre médiá. Bulvár zneužíva ulovené fotografie, slová vytrhnuté z kontextu a denne prichádza so šokujúcimi, hoci aj neoverenými pikantnosťami.
No nie každý na tejto poľovačke je bez zábran. Keď zmizne Agáta Walterová, pomsta a honba za senzáciami sa začínajú obracať proti tým, ktorí ich rozpútali...
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo