Sľub a Dunaj, k vašim službám vo štvrtok ovládli televízny trh, veľký úspech hlási aj Reflex

TV Markíza.
TV Markíza. Zdroj: TV Markíza

Ďalšie najvyššie priečky vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie TV Markíza, absolútne všetky štvrtkové programy konkurencie predbehol dokonca aj popoludňajší magazín Reflex.

Televízia Markíza vo štvrtok 10. apríla 2025 kraľovala na televíznom trhu s dvojicou mimoriadne úspešných seriálových megahitov Sľub a Dunaj, k vašim službám. Vo včerajšom rebríčku sledovanosti im patrili dve najvyššie priečky. Medzi divácky najúspešnejšie štvrtkové programy sa na vynikajúcom treťom mieste zaradila aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. Absolútne všetky štvrtkové programy konkurencie predbehol dokonca aj popoludňajší magazín Reflex.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 sa najsledovanejším programom dňa stal podvečerný rodinný seriál Sľub, ktorý zaznamenal výborný rating 8,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 37,2 %. Zaujímavé príbehy obľúbených seriálových hrdinov zo zlomového obdobia 80. rokov si včera zaplo až 637-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si mimoriadne obľúbenú jarnú novinku vychutnalo skvelých 526-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhé miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti obsadila v cieľovej skupine 14-56 včerajšia siedma premiérová epizóda aktuálnej 10. série dobového seriálu Dunaj, k vašim službám, ktorá si pripísala vynikajúci rating 8,8 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,9 %. Konkurenčná reality šou Koniec hry na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu iba 13,4 %. Zábavnú reláciu Sieň slávy si na verejnoprávnej Jednotke zvolilo ešte nižších 6,9 % zo všetkých divákov pri obrazovkách.

Prečítajte si tiež:

V čase vysielania si pútavými zápletkami a dramatickými dejovými zvratmi nabitý Dunaj zaplo až 657-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Celkovo strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám fantastických 555-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine jej patril status absolútne najsledovanejšieho programu dňa.

Trojicu najsledovanejších štvrtkových programov v cieľovej skupine 14-56 dopĺňa večerná hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, pripísala si víťazný rating 7,9 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 29,7 %. Konkurenčné relácie Krimi (share 16,7 %) a Noviny TV Joj (share 15,3 %) v rovnakej cieľovej skupine značne zaostali, pričom Správy na verejnoprávnej Jednotke zaznamenali podiel na trhu iba 5,3 %.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa zo všetkých regiónov Slovenska, ako aj z celého sveta, si vo štvrtok zaplo až 766-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah programu v rámci celého trhu. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 470-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci úspešný český kriminálny seriál Policie Modrava, v ktorom hlavnú úlohu stvárňuje obľúbená slovenská herečka Soňa Norisová. Včerajšia epizóda zaznamenala v čase vysielania rating 4,1 % a trhový podiel 24,2 % v cieľovej skupine 14-56. Napínavé vyšetrovanie tímu z policajnej stanice Kašperské Hory si vo štvrtok zaplo 443-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Ďalšie najvyššie priečky vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 7,5 % / share 26,2 % v CS 14-56) a Športové noviny (rating 5,6 % / share 20,8 % v CS 14-56).

Prečítajte si tiež:

Výnimočný úspech si pripísal na konto obľúbený popoludňajší magazín Reflex (rating 5,0 % / share 25,9 % v CS 14-56), ktorý vyskočil až na šieste miesto a predbehol tak absolútne všetky štvrtkové programy konkurencie.

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno, v cieľovej skupine 14-56 zaznamenalo včerajšie vydanie rating 1,4 % a trhový podiel 32,5 %, kým konkurenčné Ranné Noviny na TV Joj výrazne zaostali s podielom na trhu iba 10,4 %. Divácke hity Na nože (rating 2,2 % / share 37,9 % v CS 14-56) a Sľub (rating 3,2 % / share 41,2 % v CS 14-56) výrazne zabodovali aj vo svojej predpoludňajšej repríze.

Popoludní si vynikajúco počínala napríklad spravodajská relácia Prvé Televízne noviny (rating 4,6 % / share 28,7 % v CS 14-56), ktorá v rebríčku sledovanosti predstihla dokonca aj večerné hlavné spravodajstvo konkurencie.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 38,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,3 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 26,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 25,9 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Novinky redakcie

Dôležité udalosti