Medzi najsledovanejšími programami Veľkej noci aj Televízne noviny venované úmrtiu pápeža Františka

Medzi najsledovanejšími programami Veľkej noci aj Televízne noviny venované úmrtiu pápeža Františka
Zdroj: TV Markíza

Špeciálne veľkonočné kolo tanečnej šou Let’s Dance si v nedeľu zaplo až 919-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v pondelok celý svet zasiahla smutná správa o úmrtí pápeža Františka, TV Markíza túto tému celý deň podrobne monitorovala vo svojom vysielaní.

Najsledovanejšie programy uplynulej Veľkej noci priniesla na svojich obrazovkách televízia Markíza. Celkovo najviac divákov v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si vychutnalo nedeľné veľkonočné kolo veľkolepej tanečnej šou Let’s Dance a v komerčnej cieľovej skupine 14-56 patrilo prvenstvo pondelkovému netradične monotematickému vydaniu hlavnej spravodajskej relácie Televízne noviny, ktoré bolo celé venované téme úmrtia pápeža Františka. Najúspešnejším nespravodajským programom sa v pondelok stal strhujúci dramatický seriál Vina, ktorý si bez problémov poradil so seriálovou novinkou konkurencie.

Obľúbená tanečná šou Let's Dance si v nedeľu 20. apríla 2025 opäť podmanila divákov televízie Markíza. V poradí už ôsmy priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy, elegancie a výlučne pozitívnych emócií dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 výborný rating 8,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,0 %. Konkurenčná filmová premiéra Aristokratka vo vare na TV Joj výrazne zaostala s podielom na trhu iba 15,0 % v rovnakej cieľovej skupine a súťažná šou Duel šampiónov si na verejnoprávnej Jednotke pripísala ešte nižší podiel na trhu 7,6 %.

Prečítajte si tiež:

Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si včera zaplo až 919-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Špeciálne veľkonočné kolo fenomenálnej tanečnej šou, v ktorom si páry zmerali sily aj vo folklórnych tancoch z rôznych regiónov Slovenska, sledovalo celkovo 531-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Siedmou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali obľúbená česká herečka a speváčka Eva Burešová a jej tanečný partner Matyáš Adamec. Špeciálnym hosťujúcim porotcom tohto kola bol populárny herec a vlaňajší víťaz Let's Dance Jakub Jablonský, ktorý aktuálne hrá v úspešných seriáloch Dunaj, k vašim službám a Vina. Prostredníctvom webu Markiza.sk si Let's Dance už druhý týždeň po sebe mohli vychutnávať aj sluchovo znevýhodnení diváci, pre ktorých bola pripravená verzia tlmočená do slovenského posunkového jazyka.

Z ponuky menších staníc si v nedeľu najviac divákov zvolilo akčný film Anna na obrazovkách televízie Dajto, ktorý v cieľovej skupine 14-56 dosiahol skvelý rating 1,9 % a trhový podiel 6,2 %.

V pondelok 21. apríla 2025 zasiahla celý svet smutná správa o úmrtí hlavy katolíckej cirkvi, pápeža Františka. TV Markíza túto tému celý deň monitorovala prostredníctvom štyroch vydaní Mimoriadnych Televíznych novín a neštandardne jej vyhradila aj celý obsah večernej hlavnej spravodajskej relácie Televízne noviny. Tá sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším programom dňa a v komerčnej cieľovej skupine 14-56 zároveň aj celých veľkonočných sviatkov.

V cieľovej skupine 14-56 zaznamenali včerajšie Televízne noviny excelentný rating 8,7 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 30,4 %. Konkurenčné relácie Krimi (share 14,4 %) a Noviny TV Joj (share 15,2 %) v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, večerné Správy na verejnoprávnej Jednotke si zvolilo dokonca len 10,3 % z divákov pri obrazovkách.

Špeciálne monotematické vydanie Televíznych novín o živote a pôsobení pápeža Františka si zaplo až 746-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť vynikajúcich 456-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhým najsledovanejším pondelkovým programom sa stala relácia Počasie, ktorá v cieľovej skupine 14-56 dosiahla výborný rating 7,8 % a trhový podiel 26,4 %. Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze 440-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V čase po 20:30 hod. sa suverénne prvou diváckou voľbou stala úvodná epizóda 2. série strhujúceho kriminálno-dramatického seriálu Vina. V pondelkovom rebríčku sledovanosti jej v oboch hlavných cieľových skupinách patrila skvelá tretia priečka, keď zaznamenala víťazný rating 7,1 % a trhový podiel 22,9 % v cieľovej skupine 14-56. Konkurenčná seriálová novinka Lásky v Istanbule na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s podielmi na trhu 11,9 % a 11,7 %.

Doslova herecký koncert najžiarivejších hviezd ako Tomáš Maštalír, Gabriela Marcinková, Nela Pocisková či Ján Dobrík, ku ktorým sa v druhej polovici seriálu pridali ďalšie herecké osobnosti ako Monika Hilmerová, Alexander Bárta, Kamila Heribanová, Petra Kolevská Vančíková či Eva Mores, si v čase vysielania Viny zaplo až 565-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom celkovo atraktívna jarná novinka pritiahla k obrazovkám 416-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Silnou jednotkou na trhu bola TV Markíza aj podvečer vďaka úspešnej českej komédii Po čem muži touží 2, ktorá v cieľovej skupine 14-56 dosiahla rating 4,8 % a trhový podiel 22,0 %. Konkurenčnú šou Bez servítky si na TV Joj zvolilo iba 9,5 % z divákov pri televíznych obrazovkách.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Novinky redakcie

Dôležité udalosti