Reakcia zubára ju nepríjemne zaskočila. Aj v dôsledku zarážajúcej reakcie sa rozhodla podať podnet na ÚDZS.
Obyvateľka Levíc upozornila na svoju zarážajúcu skúsenosť s tamojším zubárom, u ktorého podstúpila komplikovaný zákrok. O svoj desivý zážitok aj nepochopiteľnú reakciu špecialistu sa podelila na sociálnej sieti Facebook v skupine Nekŕmte nás odpadom.
Pacientka podstúpila u zubára závažný zákrok. Chvíľu si myslela, že je všetko v poriadku, po niekoľkých dňoch však začala pociťovať bolesti, ktoré sa stupňovali. Po mesiacoch utrpenia sa zistilo, že lekár urobil obrovskú chybu.
„Zub sa však postupne zapálil, bolesť striedavo prichádzala a odchádzala,“ opísala pacientka v príspevku na sociálnej sieti.
Keď sa bolesť stala neznesiteľnou, rozhodla sa opäť vyhľadať zubára. Vybrala si však inú ambulanciu. Zubárka, ku ktorej prišla, jej oznámila šokujúcu správu - z koreni zuba jej trčal zlomený zubný nástroj.
„Zubárka mi poradil, aby som si zub po jeho odstránení odfotila. S trasúcimi sa rukami som fotografiu poslala pôvodnému zubárovi a zavolala mu späť. Povedal mi, aby som prišla k nemu,“ opísala začiatok svojej reklamácie.
Reakcia zubára ju však nepríjemne zaskočila. „Žiadna empatia ani ospravedlnenie. Namiesto toho som sa stretla s aroganciou a mávnutím rukou, čo vyvolalo dojem, že sa vlastne nič nestalo,“ rozprávala ďalej svoj príbeh.
Pacientka podľa vlastných slov povedala, že si uvedomuje, že chyby sa stávajú. Aj v dôsledku zarážajúcej reakcie sa však rozhodla podať podnet na Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou.
„Ak ste zažili podobnú situáciu, nebojte sa ozvať. Pacienti si zaslúžia rešpekt a profesionálnu starostlivosť. Nie ignoranciu,“ uzavrela svoj príspevok.
O reakciu sme požiadali Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou. V prípade odpovede ju doplníme.
U zubárov si priplácame viac. Téme sme sa venovali v archívnej reportáži v priloženom videu.
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo