Skrachovali pred tromi mesiacmi, už lákajú Slovákov na nové dovolenky. Majiteľ neslávnej cestovky je späť

Televízne noviny Markíza, správy pre celé Slovensko.

Zostali po nej stovky nespokojných klientov, ktorým nečakaný koniec cestovky zmenil leto. Happy Travel skrachovala iba pred tromi mesiacmi, no majiteľ je späť. Tentokrát pod novým projektom rozbieha ďalšie aktivity, ktorými láka Slovákov na dovolenky v zahraničí.

Namiesto slnka a mora riešili reklamácie. Mnohí Slováci mali z tohto leta trpkú príchuť, za zájazdy totiž dali stovky až tisícky eur.

Po troch mesiacoch od krachu nitrianskej cestovnej kancelárie sa jej majiteľ opäť vracia do cestovného ruchu. Na sociálnej sieti však už viac nenájdete Happy Travel, ale projekt s názvom Je čas na dovolenku. A opäť láka Slovákov do exotiky.

Prečítajte si tiež:

Zmenili si stránku na sociálnej sieti

Upozornila na to facebooková stránka Podvedení klienti CK 2025.

„Ľudia, pozor, Happy Travel si premenoval a už dávnejšie vytvoril stránku na FB – Je čas na dovolenku, tak len aby ste opäť nekúpili a nepodporili podvodníkov,“ píše sa v diskusii na stránke. 

Roman Berkes nám ozrejmil, že cestovnú agentúru založil už skôr. Zmenu názvu facebookovej stránky považuje za bežnú prax v cestovnom ruchu.

„Chceli sme organizovať zájazdy pre zahraničných klientov priamo na Slovensku, čiže spustiť incoming. Následkom udalostí, ktoré sa v lete, žiaľ, udiali, sa tieto aktivity oddialili. Stále však túto ambíciu v budúcnosti mám,“ povedal Markíze Berkes.

Portál Index upozornil, že cez stránku na sociálnej sieti lákajú klientov na dovolenku v Egypte, Turecku či Bahrajne. „Aj napriek tomu, čo sa stalo, sa na nás obracajú naši dlhoroční klienti s tým, či im nevieme pomôcť,“ vysvetlil Berkes.

Zájazdy vraj organizovať nebudú, len ponúkať dovolenky iných kancelárii.

Prečítajte si tiež:

Trestné oznámenia na cestovnú kanceláriu

Na skrachovanú cestovnú kanceláriu eviduje polícia v súčasnosti už vyše 500 trestných oznámení a ich počet neustále stúpa.

„Aktuálne nie je možné povedať presné čísla ani celkovú výšku vzniknutých škôd. S vyplácaním poistných plnení môžeme začať ihneď po nahlásení všetkých poistných udalostí,“ informovala špecialistka externej komunikácie Generali Catherine Černochová.

„V tomto smere je Happy Travel súčinný so všetkými orgánmi, ktoré momentálne prichádzajú do styku so spoločnosťou a samozrejme aj s poisťovňou,“ dodal Berkes.

„Škoda, ktorá doposiaľ poškodeným vznikla, je vo výške jeden a pol milióna eur. Vzhľadom na prebiehajúce vyšetrovanie nebudeme poskytovať bližšie informácie,“ uviedol hovorca KR PZ Nitra Tomáš Havetta.

Viac sa dozviete v priloženej reportáži vyššie.

Práve sa číta

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Cestovanie

Dôležité udalosti