Zásadný zvrat. Populárny fastfood zatiaľ na slovenský trh nevstúpi

Zásadný zvrat. Populárny fastfood zatiaľ na slovenský trh nevstúpi
Dean&david. Zdroj: Profimedia.sk

Vyzeralo to byť ako hotová vec, napokon je všetko inak. Z expanzie na slovenský trh nateraz zišlo.

Na začiatku tohto roka sme vás informovali o tom, že nemecký koncept zdravého stravovania Dean&david plánuje po vstupe na český trh aj expanziu na Slovensko.

Z toho, aspoň nateraz, však nič nebude. Ako pre TVNOVINY.sk potvrdila marketingová manažérka Lenka Kašparová, plány sa zmenili.

„V minulosti sme mali ponuku veľmi zaujímavých miest, ale dostali sme od odborníkov z podobných konceptov radu, aby sme sa najskôr zamerali na Prahu a na väčšie české mestá ako Brno, Liberec atď. a až potom nech ideme ďalej,“ vysvetlila.

Prečítajte si tiež:

​Ako doplnila, v prípade slovenského trhu by skôr volili cestu tzv. franšízovej zmluvy.

„Budeme preto hľadať franšízantov, avšak kedy sa toto stane v súčasnosti nevieme predikovať.“

Koncept dean&david založil v roku 2007 David Baumgartner v Mníchove a ponúka jedlá z čerstvých surovín, vrátane bezlepkovej a vegánskej stravy. Zákazníci nájdu v ponuke prevažne čerstvé šaláty, curry, wrapy či bowle (jedlo v miske).

Reťazec zdravého občerstvenia má viac ako 200 pobočiek, a to v Nemecku, Rakúsku, Švajčiarsku, Luxembursku, v Katare a v Česku.

Ceny potravín za päť rokov stúpli o polovicu. Viac prezradil v TN live predseda Slovenskej aliancie moderného obchodu Martin Krajčovič: 

Práve sa číta

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

TOP ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Exkluzívne

Dôležité udalosti