Vyzeralo to byť ako hotová vec, napokon je všetko inak. Z expanzie na slovenský trh nateraz zišlo.
Na začiatku tohto roka sme vás informovali o tom, že nemecký koncept zdravého stravovania Dean&david plánuje po vstupe na český trh aj expanziu na Slovensko.
Z toho, aspoň nateraz, však nič nebude. Ako pre TVNOVINY.sk potvrdila marketingová manažérka Lenka Kašparová, plány sa zmenili.
„V minulosti sme mali ponuku veľmi zaujímavých miest, ale dostali sme od odborníkov z podobných konceptov radu, aby sme sa najskôr zamerali na Prahu a na väčšie české mestá ako Brno, Liberec atď. a až potom nech ideme ďalej,“ vysvetlila.
Ako doplnila, v prípade slovenského trhu by skôr volili cestu tzv. franšízovej zmluvy.
„Budeme preto hľadať franšízantov, avšak kedy sa toto stane v súčasnosti nevieme predikovať.“
Koncept dean&david založil v roku 2007 David Baumgartner v Mníchove a ponúka jedlá z čerstvých surovín, vrátane bezlepkovej a vegánskej stravy. Zákazníci nájdu v ponuke prevažne čerstvé šaláty, curry, wrapy či bowle (jedlo v miske).
Reťazec zdravého občerstvenia má viac ako 200 pobočiek, a to v Nemecku, Rakúsku, Švajčiarsku, Luxembursku, v Katare a v Česku.
Ceny potravín za päť rokov stúpli o polovicu. Viac prezradil v TN live predseda Slovenskej aliancie moderného obchodu Martin Krajčovič:
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo