Úplne iné, na čo sme zvyknutí. Pozrite sa, ako to vyzerá v novom obchodnom reťazci na Slovensku

Televízne noviny Markíza, správy pre celé Slovensko.

Ruský diskontný reťazec MERE je už aj na Slovensku.

Predajne, ktoré sa medzičasom ujali v Česku aj Poľsku, chcú zabojovať o nášho zákazníka.

Tovar za lákavé ceny by mal byť pre ľudí na úkor zaužívaného komfortu pri nakupovaní.

Nový obchodný reťazec je charakteristický tým, že ide o tvrdý diskont.

Prečítajte si tiež:

Znamená to, že namiesto regálov sú drevené palety a tovar si vyberáte priamo z nich. 

Komfort pre nakupujúceho je síce nižší, ale nižšie by mali byť aj ceny. 

Aké sú rozdiely

„Tovar objednávame v celých baleniach, po dve-tri palety a kvôli tomu nám spravia nízke ceny,“ hovorí vedúca predajne v Banskej Bystrici Tetiana Hul.

„Najmä spotrebitelia, ktorí sú veľmi citliví na cenu, a ktorí v dôsledku ekonomickej situácie musia siahať čoraz hlbšie do vrecka, sú ochotní obetovať často komfort a v mnohých prípadoch aj kvalitu produktov,“ objasňuje Filip Kužma z Inštitútu moderného obchodu.

„V Poľsku sme zaznamenali, že jedna z kritík smerovaná voči reťazcu bola práve na nízky obsah mäsa vo vybraných produktoch. To, ako sa k tomu slovenský spotrebiteľ postaví, ešte len uvidíme,“ dodáva Kužma.

Prečo otvorili prvú slovenskú predajňu práve v Banskej Bystrici sme sa nedozvedeli. Povedali nám však, ako vnímajú reakciu ľudí.

„Cez víkend my sme kontrolovali, čo berú zákazníci, že naozaj berú všetko. Ani na cenovky nepozerajú. V sobotu, keď tu boli, brali všetko. Minimálny nákup u nich bol 100 eur,“ dodáva Hul.

Viac sa dozviete v priloženej reportáži vyššie.

Práve sa číta

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

TOP ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Obchod

Dôležité udalosti