Niektorí nespokojní hostia napíšu negatívnu recenziu, iní nenechajú tringelt. Japonec (28) z mesta Izumo sa však rozhodol hotelu „odvďačiť“ o čosi kreatívnejšie.
Muž si ešte v decembri minulého roka postupne zarezervoval 580 hotelových izieb v jednom hoteli pri tokijskom letisku Haneda, vo štvrti Óta.
Rezervácie vytvoril pod falošnými menami a cez rôzne e-mailové adresy. Následne všetky rezervácie zrušil, píše Tokyo Weekender.
Hotel tak prišiel o značné množstvo príjmov, keďže izby boli zarezervované, no nakoniec ostali neobsadené.
Podľa polície vznikla hotelu škoda vyše 17 miliónov jenov, čo je v prepočte približne 100-tisíc eur.
Polícia podozrivého minulý týždeň zadržala.
Vyšetrovatelia zistili, že muž pracuje ako laborant v nemocnici a na falošné rezervácie používal aj svoj pracovný počítač.
K činu sa zatiaľ nepriznal a tvrdí, že hotelu neposkytol žiadne falošné údaje.
Motív tohto činu síce nie je úplne jasný, no podľa japonských médií sa muž ešte v novembri 2023 v danom hoteli ubytoval a nebol spokojný ani so službami, ani s prístupom personálu. Namiesto oficiálnej sťažnosti tak zvolil vlastnú – a poriadne drastickú – formu pomsty.
Prípad momentálne rieši tokijská polícia. Hotel situáciu nekomentoval, no podľa dostupných informácií ide o jednu z najväčších škôd spôsobených falošnými rezerváciami v krajine.
Pozrite si aj reportáž o kurióznej nehode z Nemecka:
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo