Nezvyčajná pomsta. Nespokojný hosť trikom s rezerváciami pripravil hotel o tisíce eur

Ilustračná snímka.
Ilustračná snímka. Zdroj: Profimedia

Niektorí nespokojní hostia napíšu negatívnu recenziu, iní nenechajú tringelt. Japonec (28) z mesta Izumo sa však rozhodol hotelu „odvďačiť“ o čosi kreatívnejšie.

Muž si ešte v decembri minulého roka postupne zarezervoval 580 hotelových izieb v jednom hoteli pri tokijskom letisku Haneda, vo štvrti Óta.

Rezervácie vytvoril pod falošnými menami a cez rôzne e-mailové adresy. Následne všetky rezervácie zrušil, píše Tokyo Weekender.

Hotel tak prišiel o značné množstvo príjmov, keďže izby boli zarezervované, no nakoniec ostali neobsadené.

Prečítajte si tiež:

Špekulanta zadržala polícia 

Podľa polície vznikla hotelu škoda vyše 17 miliónov jenov, čo je v prepočte približne 100-tisíc eur.

Polícia podozrivého minulý týždeň zadržala.

Vyšetrovatelia zistili, že muž pracuje ako laborant v nemocnici a na falošné rezervácie používal aj svoj pracovný počítač.

K činu sa zatiaľ nepriznal a tvrdí, že hotelu neposkytol žiadne falošné údaje.

Motív tohto činu síce nie je úplne jasný, no podľa japonských médií sa muž ešte v novembri 2023 v danom hoteli ubytoval a nebol spokojný ani so službami, ani s prístupom personálu. Namiesto oficiálnej sťažnosti tak zvolil vlastnú – a poriadne drastickú – formu pomsty.

Prípad momentálne rieši tokijská polícia. Hotel situáciu nekomentoval, no podľa dostupných informácií ide o jednu z najväčších škôd spôsobených falošnými rezerváciami v krajine.

Pozrite si aj reportáž o kurióznej nehode z Nemecka:

Práve sa číta

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Zahraničné krimi

Dôležité udalosti