Hoci sa mnohí zákazníci domnievali, že by mohla firma takúto marketingovú chybu obrátiť vo svoj prospech, správa o zrušení objednávky naznačuje skôr opak.
Chyba v zobrazovaní cien na oficiálnom e-shope spoločnosti Reebok spôsobila, že tisíce českých zákazníkov si objednalo tovar za extrémne nízke ceny.
Cenovky, ktoré mali byť uvedené v eurách, sa totiž omylom zobrazovali ako sumy v českých korunách. Českí zákazníci to okamžite využili a začali hromadne objednávať.
Hoci sa spoločnosť Reebok k vzniknutej situácii oficiálne nevyjadrila, zákazníkom, ktorí si objednali tovar, už poslala správu. Firma sa za chybu ospravedlnila s tým, že tovar za uvedené ceny nedostanú a peniaze im vráti, informuje portál iDNES.
„Ďakujeme vám za objednávku od spoločnosti Reebok. Je nám však veľmi ľúto, že vám musíme oznámiť, že vaša objednávka bola zrušená z dôvodu technickej chyby počas procesu objednávania. Ak už bola vaša platba uskutočnená, vrátime vám plnú sumu podľa spôsobu platby, ktorý ste si vybrali. Vrátenie peňazí zvyčajne trvá 5-7 dní v závislosti od spôsobu platby, ktorý ste si vybrali,“ uvádza sa v správe pre zákazníkov.
Tí, ktorí očakávali kompenzácie - napríklad v podobe zľavy alebo zľavovej poukážky - tak boli sklamaní.
„Neprihodili ani 10-percentnú zľavu...,“ cituje iDNES jedného zo zákazníkov, ktorý k výčitke pripojil aj správu o zrušenej objednávke.
Hoci sa mnohí zákazníci domnievali, že by mohla firma takúto marketingovú chybu obrátiť vo svoj prospech, správa o zrušení objednávky naznačuje skôr opak, píše český portál.
V prebiehajúcej ankete, ktorú spustil na svojej stránke, sa takmer polovica hlasujúcich prikláňa k názoru, že Reebok mal zákazníkom ponúknuť nejakú formu kompenzácie. S riešením, ktoré zvolila firma, súhlasí iba približne štvrtina ľudí.
V priloženom videu si môžete pozrieť archívnu reportáž o platbách v e-shopoch bez použitia kreditnej karty.
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo