Lidl predával ročnú diaľničnú známku za 21 eur. Slovenský reťazec reaguje na extrémne nízku cenu

Na snímke je diaľnica
Ilustračná snímka Zdroj: TASR/Lukáš Grinaj

Vodiči vo Švajčiarsku na nej ušetrili desiatky eur.

Lidl vo Švajčiarsku od 1. decembra 2025 uviedol na trh diaľničnú známku na rok 2026 za rekordne nízku cenu.

Pre používateľov aplikácie Lidl Plus známka sprístupnil len za 19,90 švajčiarskych frankov (CHF), čo je menej ako polovica štandardnej ceny 40 CHF. Ide o najnižšiu cenu diaľničnej známky, aká kedy bola v maloobchode ponúknutá, uvádza Presseportal.

Prečítajte si tiež:

​Výrazná úspora pre vodičov

Cieľom akcie bolo zmierniť rastúce životné náklady a poskytnúť vodičom okamžitú úľavu.

Pri kúpe známky v Lidli mohli zákazníci ušetriť viac ako 50 % oproti bežnej cene. Spoločnosť tým zároveň zdôraznila svoju pozíciu cenového lídra a ukázala, že maloobchodníci môžu priamo prispievať k podpore domácností.

„Pre mnohých Švajčiarov je kúpa diaľničnej známky každoročným rituálom. Cez tento cenový benefit chceme aktívne reagovať na zvyšovanie cien a našich zákazníkov reálne odľahčiť,“ povedal Bram Van der Valk, ktorý je vo švajčiarskom Lidli zodpovedný za zákaznícku starostlivosť.

„Akcia je zároveň poďakovaním našim verným používateľom aplikácie Lidl Plus a potvrdzuje našu pozíciu cenového lídra v švajčiarskom maloobchode,“ dodal.

Členovia aplikácie Lidl Plus si mohli diaľničnú známku kúpiť 1. decembra za 19,90 CHF (v prepočte 21,30 eur) pri minimálnom nákupe 70 CHF (v prepočte 75 eur).

Prečítajte si tiež:

​Kto to nestihol, mal ešte 2. a 3. decembra možnosť zakúpiť si známku za 23,90 CHF. Zákazníci, ktorí vernostnú aplikáciu Lidl Plus nepoužívajú, si mohli známku zakúpiť medzi 1. a 3. decembrom za 29,90 CHF.

Lidl Slovensko zatiaľ podobnú ponuku neplánuje

My sme sa rozhodli kontaktovať Lidl Slovensko s otázkou, či sa na podobnú akciu môžu tešiť aj slovenskí vodiči.

V porovnaní so švajčiarskymi zaplatia za diaľničnú známku ročne až o 50 eur viac. 40 švajčiarskych frankov je totiž v prepočte len 42 eur.

Podobnú ponuku ale zatiaľ na Slovensku nezvažujú.

„V minulosti mohli naši zákazníci získať zľavy na pohonné hmoty alebo sa zapojiť do súťaže o automobily. Podobnú ponuku ako Lidl Švajčiarsko aktuálne nezvažujeme,“ uviedla pre TVNOVINY.sk hovorkyňa spoločnosti Adriana Maštalircová.

Slováci za volantom stále používajú mobily. Ministerstvo ich chce k zmene motivovať novou kampaňou. Viac vo videu.

Práve sa číta

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

K téme Zaujímavosti

Dôležité udalosti